شیراز؛

بازداشت مالخر در پی دستگیری سارق دوچرخه

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: بازداشت مالخر منجر به شناسایی و دستگیری سارق دوچرخه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر ادامه داد: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در شهرستان مرودشت، شناسايی و دستگيری سارق يا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت. 

وی بيان كرد: ماموران کلانتری 12بعثت با تلاش شبانه روزی و تشدید واحدهای گشتی، هنگام سرکشی از مغازه های تعمیرات دوچرخه به فردی به نام ر – ز که دوچرخه ای را جهت تعمیر به این مغازه آورده بود و رفتار غیر عادی داشت مشکوک شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت افزود: پس از دستگيری اين فرد، در تحقيقات اظهار كرد: دوچرخه را از فردی به نام م – الف خریداری كرده است که ماموران پس از بدست آوردن آدرس محل سكونت وی،متهم را نيز دستگير كردند. 

سرهنگ القاصی مهر گفت: در تحقیقات انجام شده از متهم م – الف، وی به سه فقره سرقت دوچرخه اقرار و بيان كرد که دوچرخه های مسروقه را به م – ز كه مالخر بوده است، به فروش رسانده است. 

وی اظهار کرد: دوچرخه های مسروقه از فرد مالخر كشف و به مالباخگان تحويل داده شد و هر دو متهم دستگير شده پس از معرفي به مراجع قضايی با قرار صادره روانه زندان شدند. 

فرمانده انتظامي شهرستان مرودشت با اشاره به این که این سارق در اطراف کافی نت ها، گیم نت ها و سایر مغازه ها در کمین می نشست و با بدست آوردن فرصت مناسب اقدام به سرقت دوچرخه های رها شده می كرده، به شهروندان به خصوص نوجوانان و جوانان توصیه كرد: از رها کردن دوچرخه خود در جلو مغازه ها جدا خودداری و هنگامی که قصد خرید و یا رفتن به گیم نت و یا کافی نت را دارند دوچرخه خود را در جای مطمئن پارک كنند. 

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.