رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از صدور اخطار برای کافی‌نت‌های فاقد مجوز در آذربایجان غربی خبر داد.

حسن کوره‌بلاغی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران ازارومیه ؛ با اشاره به تعداد کافی‌نت‌های موجود در استان، اظهار داشت: 310 باب کافی‌نت در آذربایجان غربی فعالیت دارد که ساماندهی این کافی‌نت‌ها مورد تاکید و توجه قرار دارد.

وی با بیان اینکه از این تعداد 257 کافی‌نت فعال، 207 کافی‌نت دارای مجوز و 50 کافی‌نت فاقد مجوز هستند، تصریح کرد: از این تعداد کافی‌نت غیرمجاز، 48 باب در شهرستان ارومیه مستقر هستند و باید در راستای مجوز این کافی‌نت‌ها اقدام شود.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه برای کافی‌نت‌های فاقد مجوز فرصت داده شده است تا نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند، افزود: برای این منظور دو ماه فرصت داده شده است تا کافی‌نت‌های فاقد مجوز اقدام به دریافت مجوز کنند.

وی با بیان اینکه با آن دسته از کافی‌نت‌هایی که به آنها فرصت دو ماهه داده شده است و اقدام به دریافت مجوز نکرده‌اند، برخورد جدی می‌شود، ادامه داد: در صورتی که این کافی‌نت‌ها مجوز دریافت نکنند تعطیل خواهند شد.

کوره‌‌بلاغی نصب دوربین در کافی‌نت‌ها را ضروری عنوان کرد و گفت: براساس ابلاغ به عمل آمده لازم است تمام کافی‌‌‌نت‌های استان به دوربین مداربسته تجهیز شوند و مشخصات مراجعه کنندگان نیز در قالب یک لیست ثبت شود.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از کاربران اینترنتی خواست در صورت انجام فعالیت در فضای مجازی، مشخصات حساب بانکی و سایر مشخصات خود را پس از اتمام کار از کامپیوتر حذف کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.