با سرپرستی درخشانی، گروه «خورشید» در تالار وحدت به صحنه رفت

کنسرت گروه «خورشید» در سومین شب از جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت اجرا شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گروه خورشید به سرپرستی و آهنگسازی مجید درخشانی در تالار وحدت به اجرای برنامه پرداخت.

گروه خورشید برای بخش اول گروه‌نوازی نوایی با اشعاری از سعدی و مولوی را انتخاب کرد و مظفر شفیعی خوانندگی این بخش را بر عهده گرفته بود. در بخش دوم که گروه‌نوازی بیات ترک و دشتی با اشعاری از مولوی، سعدی و شفیعی کدکنی همراه بود، اشکان کمانگری و امید مظهری به اجرا پرداختند.

نکته‌ای که در این اجرا وجود داشت با وجود سه خواننده در این گروه موسیقی، نوای سازها بر صدای خوانندگان غالب بود و بیشترین سهم اجرا را به خود اختصاص داده بودند و در پایان اجرای این گروه به طول انجامید و باعث شد که اجرای پس از آن نیز با تاخیر آغاز شود.

گفتنی است؛ هنرمندان این گروه مجید درخشانی (سرپرست و آهنگساز)، شاهو عندلیبی (نی)، سعید دولت‌زارعی (نی)، مهرداد ناصحی (کمانچه)، علیرضا دریایی (کمانچه)، حسنی پارسا (کمانچه)، نازنین غنی‌زاده (کمانچه)، نسرین هاشمی (سنتور)، مهدی مرتضایی (سنتور)، آرش عزیزی‌ (تار)، حمید بهروزی‌نیا (تار)، سارا رضازاده (تار)، نلیا صفایی (بم تار)، مهنار کاشانی (قیچک آلتو)، نگین وکیلی (قیچک باس)، کامران یعقوبی (تمبک)، شهریار نظری (دف)،‌ سام خواجه‌وند (دف) و سارا مهرافشار و ... از جمله کسانی بودند که گروه خورشید را تشکیل می‌دادند.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار