خواننده گروه رستاک:

انتظار داریم در جشنواره فجر گروهی محلی بیشتری شرکت کنند

انتظار داریم در جشنواره فجر گروهی محلی بیشتری شرکت کنند و در کنار جشنواره فجر جشنواره دیگری برگزار گردد.

فرزاد مرادی خوانند گروه رستاک در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر بیان کرد: هر جشنواره‌ای که برگزار می‌شود یک سیاست کلی را دارد و جشنواره موسیقی فجر هم از معتبرترین جشنواره‌های موسیقی بوده که بزرگان زیادی در آن شرکت کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: در جشنواره فجر که معمولاً وجه بین المللی دارد و از گروه‌های خارجی و ژانرهای مختلف موسیقی دعوت می‌شود ژانر موسیقی محلی هم در این میان از ژانرهای مهمی است که به سبب تنوعی که در کشورمان وجود دارد از جایگاه والایی برخوردار است.
 
مرادی افزود: ما پتانسیل بالایی در موسیقی نواحی داریم و باید همیشه در جدول جشنواره حضور داشته باشد و حتی نقش پررنگ‌تری را ایفا کند زیرا موسیقی محلی امتیازی برای موسیقی کشور ایران است.
 
وی اظهار کرد: در جشنواره‌ها توجه به موسیقی محلی وجود داشته و حتی امسال سالنی را هم به سبک موسیقی محلی اختصاص داده‌اند اما ما به عنوان گروهی که در ژانر فولکور کار می‌کنیم انتظار داریم گروه‌های بیشتری شرکت کنند. در کنار جشنواره فجر، جشنواره محلی برگزار گردد و تنها برگزیدگان آن در جشنواره فجر حضور داشته باشند.
 
گفتنی است؛ گروه رستاک 29 بهمن ماه ساعت 21 در سالن نمایشگاه بین المللی میلاد برای مخاطبان خود قطعاتی از اقصی نقاط کشور را اجرا خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار