سورپرایز گروه «آرین کشیشی» در جشنواره موسیقی فجر

آرین کشیشی از اجرا و فعالیت گروه خود در جشنواره موسیقی فجر گفت.

آرین کشیشی نوازنده گیتار باس در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در اجرایی که قرار است در سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر داشته باشیم به دلیل محدود بودن وقت،‌ تعداد قطعه‌ها کمتر خواهد بود که در این اجرا، حمزه یگانه (پیانو)، سهراب رمضان‌زاده (درافر)، هومن نامداری (ساکسیفون) و رضا آذرنجات (ترومپت) من را همراهی می‌کنند.
 
وی در خصوص فعالیت گروه خود نیز بیان کرد: ما حدود 2 سال پیش کار خود را آغاز کردیم ولی نفرات متعددی وارد گروه شدند تا توانستیم کسانی را پیدا کنیم که این نوع موسیقی را دوست داشته باشند و بتوانیم با آنها همکاری کنیم که پارسال اولین کنسرت رسمی ما برگزار شد.
 
این نوازنده درباره اسم گروه نیز چنین گفت: به طور معمول، در کنسرت‌ها نام پروژه را به کار می‌برند و چون انتخاب نام گروه برایم سخت و خیلی از اسم‌ها تکراری بود، من نیز حساسیت زیادی در این زمینه داشتم و چون ایده گروه و شروع کار توسط من انجام شد و دوستانم در این راه به من کمک می‌کنند یعنی پروژه من به وسیله دوستانم اجرا می‌شود این نام انتخاب شد.
 
کشیشی درباره سطح جشنواره گفت: به طور تقریبی،‌ گروه‌هایی که وجود دارند و من می‌شناسم همگی شرکت کرده‌اند البته یک سری گروه خاص‌تر هم هستند که اتفاق بسیار خوبی است و اینکه ژانربندی شده است، یعنی هر کس می‌تواند با یک بلیت 2 اجرا را تماشا کند نیز خیلی خوب است.
 
وی در مورد جایزه جشنواره موسیقی فجر نیز اظهار داشت: اگر که جایزه جشنواره فجر یک اعتباری برای هنرمند ایجاد می‌کرد، جایزه هم ارزش داشت و آن موقع رقابتی بودن این اجراها مهم می‌شد اما وقتی اتفاق خاصی نمی‌افتد به نظر من خیلی معنا پیدا نمی‌کند.
 
این نوازنده در پایان در خصوص قطعاتی که قرار است اجرا کنند، اظهار داشت: قرار بر این است که 7 قطعه اجرا کنیم که 5 قطعه از خودم، یک قطعه از یگانه و یک قطعه از موسیقیدان خوب خارج از کشور است.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار