رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات همدان گفت: امروز جهان اسلام بیش از پیش نیازمند وحدت وهمدلی است و مسلمانان باید قدر این انقلاب را بدانند .

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مراسم جشن و گرامیداشت با حضور مسئولین قضائی، قضات وکارکنان  دادگستری کل استان همدان برگزار شد که در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلیان در این مراسم با تبریک فرا رسیدن ایام ا.. دهه فجر با اشاره به معجزات  قرآن کریم افزود:  قران معجزه ای جاویدان و جهانی برای همه مردم در تمامی عرصه های جها ن است.

وی با بیان این مطلب که  بر خلاف آنچه شیاطین و یا غرب زدگان در پی القاء آن هستند احکام اسلامی در همه زمان ها قابل اجراء است اظهار داشت: قران واحکام اسلامی راه نجات بشریت است. 

وی به تأثیر انقلاب اسلامی ایران بر نهضت بیداری اسلامی در جهان به سخنان امام راحل  اشاره وخاطر نشان کرد : امام (ره) دهه فجررا اسلام و تولدی دوباره اعلام کرد چرا که حدود اسلامی و احکام شرع مقدس و قضاء اسلامی احیاء شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به برخی تفکرات غرب گرایانه که راه حل تمام مشکلات را وابستگی به غرب می دانند افزود: انقلاب با سه رکن رهبری، امت و وحدت به پیروزی رسید و تنها مسیر سعادت و رستگاری پیروی از رکن اصلی اسلام و انقلاب یعنی ولایت فقیه برگرفته شده است. 

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلیان ادامه داد: امروز، جهان اسلام، بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی است و مسلمانان برای نهادینه کردن فرهنگ تحمل و ایجاد تفاهم در بین مذاهب اسلامی باید بکوشند تا بتوانند در مقابل دشمنان اسلام با وحدت کامل عمل کنند.

درپایان این مراسم از بازنشستگان مجموعه قضائی استان ، نخبگان تحصیلی خانواده های کارکنان و نیز نفرات برتر مسابقات ورزشی تجلیل شد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: همدان ، فجر ، وحدت ، رهبر ، انقللاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.