به مناسبت آغاز سی و هشتمین فجر انقلاب و ورود تاریخی امام خمینی (ره) ، مراسمی در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ در این مراسم حاضران با نواختن سرود پر افتخار جمهوری اسلامی ایران مقابل تمثال امام خمینی (ره) آغاز سی و هشتمین طلیعه فجر را گرامی داشتند.

در مراسم پاسداشت سالروز ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن اسلامی، حجت الاسلام محمد مدنی از اساتید حوزه علمیه با اشاره به اینکه دهه فجر دهه طلوع و انقلاب است ، گفت : مردم با بصیرت و همیشه در صحنه ایران اسلامی با پیروی از رهنمودهای امام راحل(ره)، بصیرت و نپذیرفتن ظلم ، طاغوت را از پای درآوردند و انقلابی با حاکمیت توحید بنا کردند.

وی افزود: اصل ولایت فقیه مهمترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی است، انقلابی که قوانین آن برگرفته از قرآن اسلامی است.

حجت الاسلام مدنی خطاب به دانش آموزان به عنوان آینده سازان فردای جامعه گفت: پیروی از ولایت فقیه ، بیداری و بصیرت رمز موفقیت کشور در عرصه های مختلف و راهکار حفظ خون پاک شهدای انقلاب اسلامی است.

این محقق و پژوهشگر همچنین به انتخابات پیش روی خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: ملت بیدار و همیشه در صحنه کشور باید با حضور پرشور و با نشاط خود افراد متعهد، صالح ، متخصص و شایسته را انتخاب کنند و با حرکت انقلابی خود بار دیگر دشمنان ایران اسلامی را مایوس کنند.


انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.