مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در سه روز گذشته به سرنشینان 32 خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در راههای این استان امداد رسانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهرام غیبی افزود: این خودروها در سه محور گرمی - اردبیل ، پارس آباد - مشگین شهر و بیله سوار - گرمی گرفتار برف و کولاک شده بودند.

وی با بیان اینکه شش نفر از حادثه دیدگان اسکان اضطراری داده شدند گفت: برای امدادرسانی به این افراد هلال احمر با شش تیم عملیاتی ، 19 نجاتگر و شش دستگاه آمبولانس به امداد رسانی پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: به یک دستگاه تریلی قیچی شده در محور بیله سوار به گرمی و به یک کامیون نقض فنی شده در محور دیگری امدادرسانی شد.

غیبی  به امدادرسانی به زن باردار و انتقال وی به بیمارستان در برف و کولاک اشاره کرد و افزود: این زن در 30 کیلومتری جاده خلخال به کوثر و در روستای بلوکان لو نیاز به امداد رسانی داشت که عوامل هلال احمر به کمک وی شتافتند.

به گفته وی ، امدادگران هلال احمر همراه عوامل اورژانس به روستا رفته و زن باردار را به بیمارستان امام خمینی (ره(خلخال انتقال دادند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.