سرپرست اداره ورزش و جوانان اسکو از راه‌اندازی خانه تنیس روی‌میز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛فریدون افشار اظهار داشت: خانه تنیس روی‌میز اسکو در فلکه اصلی اسکو واقع شده است که افتتاح این خانه اقدام اساسی در مسیر رشد تنیس روی میز بوده و آینده خوبی در انتظار این رشته در شهرستان  اسکو خواهد داشت.

وی افزود: راه‌اندازی این خانه در سال دولت و ملت همدلی و همزبانی، اقدام ارزشمند فرهنگی و ورزشی است که امیدواریم این هیئت همدلی و همزبانی را در سرلوحه کار خود قرار بدهند.

افشار ادامه داد: در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حکیم فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی (ره) قرار داریم که اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو همچون سال‌های گذشته به پاس گرامیداشت این ایام مبارک برنامه‌های ورزشی برگزار خواهد کرد.

وی دیدار هیئت‌های ورزشی با امام جمعه اسکو، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی بانوان، برگزاری کارگاه آموزشی زنان و ورزش، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر های اسکو ایلخچی وسهند، برگزاری مسابقات دومیدانی آقایان، همایش اسکیت نونهالان، برگزاری کلاس آشنایی با بزهکاران جوانان در شهر جدید سهند را از برنامه‌های این اداره در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان اسکو عنوان کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو در ادامه از برگزاری کارگاه آموزشی تغذیه ورزشی برای مربیان شهرستان اسکو در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات استعدادیابی والیبال بانوان، حضور با شکوه ورزشکاران در نماز جمعه، برگزاری مسابقات پرس سینه و برگزاری مسابقات شطرنج دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های این اداره در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان اسکو است.

افشار از حضور حداکثری جامعه ورزش شهرستان اسکو در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد و افزود: طبق هماهنگی‌هایی که با روسای هیئت‌های ورزشی اسکو صورت گرفته است کلیه ورزشکاران این شهرستان در راهپیمایی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شرکت خواهند کرد.
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.