فرمانده انتظامي شهرستان ملکان از دستگيري يك نفر سوداگر مرگ و کشف مقدار دو کيلو و 650 گرم مواد مخدر از نوع ترياک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سرهنگ "سهراب شفقي" گفت: در پي دريافت اخبار  و گزارشات  متعدد مبني بر اينكه فردي در برخي  محلات شهر و روستاهاي تابعه اقدام به نگهداري و  خريد و فروش مواد مخدر از نوع ترياک مي‌کند، موضوع در دستور کار  ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار  گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام تحقيقات دقيق،محل اختفاء و نگهداري مواد توسط متهم را شناسايي و در بازرسي از محل مقدار دو کيلو و 650 گرم مواد مخدر  از نوع ترياک را به همراه آلات استعمال و دو دستگاه ترازوي  توزين را که به طرز ماهرانه اي در زير خاک جاسازي شده بود کشف و متهم را نيز دستگير كردند.

شفقي گفت: متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد.

فرمانده انتظامي ملکان تاکيد برهمکاري و ارتباط  مداوم شهروندان  با پليس مجددا يادآور شد که در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بي‌نظمي و اخلال در نظم عمومي، با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفته و موضوع را به پليس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامي شهرستان ورزقان از توقيف يک دستگاه سواري آردي باخلافي بيش از 14 ميليون ريال خلافي در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "توحيد فارسي" گفت: ماموران پليس راهور شهرستان ورزقان در راستاي برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز هنگام کنترل خودروهاي عبوري يک دستگاه خودروي آردي را به علت عدم رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي متوقف کردند.

وي گفت: با استعلام سوابق پلاک، مشخص شد اين خودرو داراي 14 ميليون و 440 هزار ريال خلافي پرداخت نشده است که بلافاصله توقيف وجهت سير مراحل قانوني به پارکينگ انتقال داده شد.

فارسي با اشاره به ماده قانوني توقيف خودروهاي با خلافي بيش از يک ميليون تومان، تاکيد کرد: در راستاي اجراي بند 8 قانون رسيدگي به تخلفات راهنمايي و رانندگي در صورتي كه مبلغ جريمه خودرويي به 10 ميليون ريال برسد، پليس راهنمايي و رانندگي مراتب را به مالك خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت يك ماه از تاريخ ابلاغ، مالك خودرو نسبت به پرداخت جريمه اقدام نكند، دستور توقيف خودرو صادر و از تردد آن جلوگيري خواهد شد.

رئيس پليس شهرستان ورزقان با بيان اينکه برابر قانون جديد رسيدگي به تخلفات در صورت ارتکاب تخلفات خطرآفرين علاوه بر اعمال قانون، نمره منفي هم در کارنامه رانندگي فرد متخلف ثبت مي‌شود، از رانندگان خواست جهت تامين نظم و امنيت ترافيکي به قوانين راهنمايي و رانندگي احترام بگذارند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.