تیم والیبال شهرداری تبریز، با چند باختی که در بازی‌های اخیر داشت، از کورس رقابت با بالانشینان جدول بازماند و اکنون در تکاپوی حضور در جمع چهار تیم برتر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: در سه بازی اخیرمان، نتوانستیم نتایج دلخواه خود را کسب کنیم و بعد از دو روز استراحت، تمریناتمان را برای رویارویی با جواهری گنبد پیگیری کردیم و اکنون وضعیت خوبی داریم و امیدوارم در سه دیداری که میزبان هستیم، بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

بناکار افزود: فشردگی جدول لیگ بسیار زیاد است، به‌طوری‌که یک برد یا یک شکست، باعث سقوط از رده چهارم به رده نهم می‌شود و این موضوع باعث افزایش حساسیت مسابقات شده است. بازیکنان تیم نیز به این موضوع واقف هستند و تلاش می‌کنیم که امتیازات خوبی در بازی‌های آینده کسب کنیم.

تیم والیبال شهرداری تبریز که اکنون با 28 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد، به دنبال حضور در جمع چهار تیم برتر است و چهار بازی حساس برای رسیدن به هدفش پیش رو دارد.

بناکار در این خصوص افزود: اولویت اول باشگاه ما، حضور در جمع هشت تیم برتر است و در وهله دوم، می‌خواهیم در میان چهار تیم برتر قرار بگیریم، ولی چند تیم، سرمایه‌گذاری بسیار خوبی کرده‌اند و این موضوع، باعث سخت شدن رقابت‌ها شده است و اگر بتوانیم بازی روز چهارشنبه مقابل جواهری گنبد را پیروز شویم، کارمان در ادامه بازی‌ها آسان‌تر می‌شود.

وی عنوان کرد: نتایج ما در نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول، تنها دو امتیاز تفاوت داشته و اگر امتیازات دو بازی مقابل کاله و آرمان اردکان را به سادگی از دست نمی دادیم، در وضعیت بسیار بهتری قرار داشتیم.

شهرداری تبریز که در نیم فصل اول مسابقات، آرش کشاورزی را در اختیار داشت و به یکباره، این بازیکن راهی تیم شهرداری ارومیه شد، به نظر می‌رسد با این انتقال دچار افت شده است. سرمربی تیم والیبال شهرداری در این باره می‌گوید: عوامل زیادی در رقم خوردن نتایج اخیرمان دخیل بود که رفتن آرش کشاورزی هم بی‌تاثیر نیست و باید در فرصت مناسب، در خصوص مشکلات مختلف صحبت کنم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری هم، در خصوص آخرین وضعیت تیم والیبال اظهار می‌کند: هدف ما در رشته والیبال، قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر است که متاسفانه با چند شکستی که در بازی های اخیر داشتیم، این موضوع ما را دچار مشکل کرد و امیدوارم همچون سال قبل، بتوانیم روی سکو برویم.

میر معصوم سهرابی افزود: ایجاد انگیزه، تشویق و حمایت از ورزشکاران، جزو اهداف اصلی ماست که امیدوارم بتوانیم به موفقیت برسیم.

گفتنی است؛ شهرداری تبریز در چهار بازی آینده خود، روزهای هفتم، یازدهم، چهاردهم و بیست و یکم بهمن ماه، مقابل تیم های جواهری گنبد، شهرداری ارومیه، بانک سرمایه و ثامن الحجج خراسان بازی دارد.

شاگردان بناکار هم اکنون با 28 امتیاز، پس از بانک سرمایه (47 امتیاز)، پیکان (45 امتیاز)، شهرداری ارومیه (43 امتیاز)، متین ورامین (32 امتیاز) و ثامن الحجج (31 امتیاز) در جایگاه ششم قرار دارند.
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.