چالش جدید بهاره رهنما در اینستاگرام + عکس

بازیگر سینما و تئاتر با انتشار پستی در اینستاگرام خود مردم را به چالشی فرهنگی دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهاره رهنما بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و از معدود بازیگران با تحصیلات آکادمیک است.

وی در جدیدترین پست خود در اینستاگرام، مردم را به چالش فرهنگی کتابخوانی دعوت کرد و نوشت: " هروقت كه ناچاره از جلوي دكان خياطي مجيد گودرزي خدا بيامرز رد مي‌شوم، سرم را مي‌گردانم به سمت خيابان تا چشمم به اين مردك اخته نيفتد. الدنگ اسم مغازه را كه اين همه سال دائم‌آباد بود، عوض كرد و پرستيژ گذاشت. چه مي‌فهمد اين كلته كه دائم آباد همان دعايي است كه شب عروسي در حق مرد مي‌كردند، كه حالا سر و تهش را گره زده‌اند و شده داماد. با خودش فكر كرده دائم‌آباد نام ده يا روستايي است و خواسته آن را به اسمي امروزي تغيير دهد، ...

كار بسيار سخني است اما من بين شاه كليد مدرس صادقي، تاول افروز منش و سر طان جن، رامبد خانلري سومي را انتخاب كردم كه بخشي از آن را در بالا ميخوانيد، از همكارانم: مهناز افشار، بهرام رادان، هنگامه قاضياني، سروش صحت و سحر دولتشاهي عزيزم دعوت ميكنم تا بهترين شروع رمان يا داستان ايراني كه خوانده اند را با ما به اشتراك بگذارند. #شروع_داستان فراموش نشود."

بهاره رهنما

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار