بسته اینستاگردی (139)

آناهیتا همتی در کولاک چالوس/عکس جالب هادی کاظمی/نفس گلاره عباسی

به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

بسته اینستاگردی

پايگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت الله العظمی سيد علی خامنه ای نکات رهبر انقلاب درباره انتخابات را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

این صفحه نوشت: "صفحه اینستاگرام منتسب به دفتر حفظ و نشر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار مردم قم در تاریخ ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ با اشاره به مسئله‌ «ماندگاری انقلاب»، حضور مردم در انتخابات را از عوامل این ماندگاری دانستند.

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR نکات رهبر انقلاب درباره‌ی «انتخابات» در این دیدار را در جدول مرور می‌کند."

بسته اینستاگردی

صفحه اینستاگرام منتسب به لاریجانی ریاست مجلس، قسمت هایی از سخنان امروز وی را در این شبکه اجتماعی منتشر کرد و نوشت: " اقدامات اخیر عربستان نشان از رفتار سیاسی سبک و از سر دشمنی با ایران است/ کمک اطلاعاتی سعودی‌ها به رژیم صهیونیستی در جنگ 33روزه در راستای عدم همبستگی امت اسلامی بود/ دخالت عربستان در سوریه موجب گرفتاری مردم با پدیده تروریسم شد/ اقدامات عربستان در جهت کاهش قیمت نفت و توافق هسته‌ای ، سد راه ایران نشد/ مجلس اقدامات نسنجیده دولت سعودی را محکوم نمود/استکبار جهانی از آشفتگی دنیای اسلام بیشترین بهره را می‌برد/سایر ملت ها نباید هزینه عدم یکپارچگی تصمیم گیری امریکا را بپردازند/ اقدام روادیدی امریکا مخالف روح برجام است/ اگر نیروی قدس در مقابل تروریست‌ها در منطقه نبود، ده ها حادثه مشابه پاریس رخ می داد/ جریان های سیاسی و رسانه ها باید به نکات رهبر انقلاب در خصوص انتخابات توجه تام داشته باشند."

بسته اینستاگردی


مرتضی طلایی در سال روز مرگ امیرکبیر در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "ای کاش تاریخ در برخی لحظات متوقف می‌شد تا بسیاری از وقایع ناگوار تاریخی اتفاق نمی‌افتاد،یکی از این وقایع که آرزوی هر ایرانی است توقف تاریخ در مورد عزل امیرکبیر و سرانجام قتل اوست.
و هنوز منتظر نمانیم، از گرمابه امیر به سلامت بیرون آید. اما امیر خونین از دنیا رفت تا بعد‌ها در خواب آیت‌الله محمدعلی اراکی قصه آخرتش را بازگو کند.

آیت‌الله در خواب امیرکبیر را دیده است که جایگاه رفیعی در عالم برزخ داشته است، سبب آن را می‌پرسد و امیر پاسخ می‌دهد: آنگاه که رگ دو دستم را در حمام فین کاشان زدند؛ چون خون از بدنم می‌رفت تشنگی بر من غلبه کرد سر چرخاندم تا بگویم قدری آبم دهید؛ ناگهان به خود گفتم میرزا تقی خان! دو تا رگ بریدند این همه تشنگی! پس چه کشید پسر فاطمه؟ او که از سر تا به پایش زخم شمشیر و نیزه و تیر بود! از عطش حسین حیا کردم، لب به آب خواستن باز نکردم و اشک در دیدگانم جمع شد آن لحظه که صورتم بر خاک گذاشتند امام حسین آمد و گفت به یاد تشنگی ما ادب کردی و اشک ریختی؛ آب ننوشیدی این هدیه ما در برزخ، باشد تا در قیامت جبران کنیم.

گرچه پس از مرگ امیر، ناصرالدین شاه پشیمان شد اما این امر سودی به حال خود و ملت نداشت و مرگ امیر به فرصتی تازه‌ای برای فاسدان و بیگانه پرستان برای دست اندازی بیشتر به دارایی‌های کشور تبدیل شد."

بسته اینستاگردی

صفحه منتسب به دریادار سیاری تصاویری از حضور این فرمانده در سفارت ایران در بنگلادش را منتشر کرد و نوشت: "حضور فرمانده نداجا در سفارت ایران در بنگلادش."

بسته اینستاگردی

گلاره عباسی عکسی از بازی خود در فیلم سینمایی جدید نرگس آبیار را منتشر کرد و درباره آن توضیح داد: "فيلم "نفس" به كارگرداني خانم نرگس ابيار در بعضي كارها يك نقش كوتاه هم داشته باشي باز دلبسته ان كار مي شوي و نفس براي من از ان كارهاي دوست داشتني است بهترين ارزوها براي نفس و گروه سازنده ي اين كار."

بسته اینستاگردی

 محمدرضا گلزار هم عکسی از حضور خود در پیست دیزین را منتشر کرد.

بسته اینستاگردی

آناهیتا همتی هم فرصت را غنیمت شمرد و در زمان کولاک و برف تهران به جاده چالوس رفت و بعد از انتشار عکس خود نوشت: "جاده چالوس، خانواده در برف و کولاک، دیماه نودوچهار."

بسته اینستاگردی

رامبد جوان هم عکسی از خود در کنار مرحوم خسرو شکیبایی را منتشر کرد و یاد خاطرات سریال خانه سبز را زنده کرد.

بسته اینستاگردی

بهاره رهنما که سفیر دیابت است، از برنامه جدید شهرداری برای زیباسازی تقدیر کرد و نوشت: " تابلو هاي جديد زيباسازي شهر تهران رو خيلي دوست دارم و به نظرم كار كاربردي و درستي است. همون قدر كه به نظرم طرح تهران يك گالري شتابزده و بدون فكر بود اين تابلو ها باشعار ها ي سلامتي تأثير خوب و صحيحي داره. من هم به عنوان يكي أر سفراي ديابت گاهي بعضي أر اونها رو خواهم گذاشت: مثلا اين أولي كه واقعا درسته بچه ها رو بعد از گرفتن از شير واقعا نبايد به مواد فندي و هله هوله عادت داد، مصرف غلات اجيل ها و دانه هاي گياهي بهترين تنقلات براي كودكان ما هستند و عادت به سلامت خوردن رو در اونها رشد ميدهند."

بسته اینستاگردی



عارف لرستانی نیز با انتشار عکسی از پدر و مادر خود نوشت : "پدر و مادر يعني تمام هست و نيست يعنى نفس يعنى زندگى. بابا و مامان من كرمانشاه سال١٣٩٤  ."

بسته اینستاگردی

پژمان بازغی عکس هایی از تمامی فیلم های سینمایی یک سال اخیر خود منتشر کرد و نوشت:"من و شارمين (بيژن شيرمرز)،خانه ديگري (بهنوش صادقي)،مدعي (حسين تبريزي)،الما (عباس مراديان)،باركد (مصطفي كيايي)،و هلن (علي اكبر ثقفي)،حاصل يكسال فعاليتم در سينماي ايران است كه فقط فيلم باركد به جشنواره فجر راه پيدا كرده است، در تمام اين اثار كه عمدتا فيلمسازان فيلم اول بودند، ميدانم كه با چه مشقتي براي ساخت فيلمشان و جذب سرمايه مواجه بودند وبا چه خون دلي فيلمهايشان را ساختند، كاش در ايامي كه بهار سينماي ايران هم هست،جايي براي ارايه اين اثار هم طراحي ميشد،هم من بعنوان بازيگر دلگرم ميشدم وهم كارگردانها اميدوار به اينده وهم سينماي بخش خصوصي لبخند رضايت ميزد،از دست عزيزان چه بگويم گله اي نيست گر هم ...... يا حق."
بسته اینستاگردی

نسرین مقانلو عکسی یادگاری از پایان فیلم برداری برنامه شام آخر را منتشر کرد و از مردم خواست تا درباره برنده این دوره حدس بزنند و نوشت: "لحظه آخر رای گیری، همه خوشحالیم، پاکتها روی میز جلوی رویمان گذاشته شده،  حدس بزنید چه کسی اول شده؟ تا زمان آماده شدن DVDحدس بزنید.

خدایا دوستانی دارم از جنس آب زلال،در پناه خودت حفظشان بدار."

بسته اینستاگردی

هادی کاظمی هم عکسی طنزآمیز از خود به اشتراک گذاشت و نوشت: "ســلام...يهويى من و موبايل ،آينه و كاشى ها و اين آقـــا."

بسته اینستاگردی

مهدی یراحی نیز با انتشار تصویری از پشت صحنه کنسرتش نوشت: "خاك درد...بك استيج سالن سينما هلال اهواز ١٨ دى ماه ٩٤،همراه با همدل ترين بند."
بسته اینستاگردی

احمد عابدزاده با انتشار عکسی قدیمی از خود در کنار سیروس قایقران، نوشت: "براى من سيروس هميشه هست."

بسته اینستاگردی

سردار آزمون که این روزها همراه با تیم ملی امید برای مسابقات رفته است، عکسی یادگاری را منتشر کرد و نوشت: "بازیکن های باغیرت."

بسته اینستاگردی

جواد کاظمیان نیز عکسی از مسابقه فوتبال در یک روز بارانی منتشر کرد و نوشت: "فوتبال زير بارون با دوستاى خوب همراه با برد تيم قرمز."

بسته اینستاگردی

محسن مسلمان نیز عکسی همراه با پیراهن 24 هادی نوروزی را منتشر کرد و نوشت: "سلام خدمت همه هواداراي ارتش سرخ، خواستم بگم بعد از چند روز استراحت و ريكاوري از امروز تمرينات سخت و پر فشار بدن سازي تيم براي شروع نيم فصل دوم و اولين بازيمون مقابل سپاهان اغاز ميشه تو اين شرايط يه خواهش دارم ازتون كه پشتِ تيم و بچه ها باشيد.

با حرفاتون انرژي مثبت بدين براي تيم حاشيه درست نكنيد بزاريد همين راهي كه در پيش گرفتيمو با خير و خوشي تموم كنيد تا اخر فصل همه راضي و خوشنود باشن اين تيم حقش قهرماني تو ليگ پس همه كمك كنيد تا همه چي فراهم باشه همه بچه ها امسال تو فكر قهرماني تو ليگ هستن پس همه با هم باشيم تا جامي كه قولشو به كاپيتان نوروزي داديمو بگيريم.

بازم جات خاليه سر تمرين كاپيتان روحت شاد فاتحه فراموش نشه"

بسته اینستاگردی




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۴ دی ۱۳۹۴
جالب بودن مطالبتون mer30
آخرین اخبار