به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

بسته اینستاگردی

محمدباقر قالیباف با انتشار جزئیات جلسه با مدیران سرخابی ها نوشت: "مدیران تیم های استقلال و پرسپولیس در یک قاببه لطف خدا اولین جلسه هماهنگی برای اعطای امتیاز بهره برداری دو ورزشگاه امام رضا(ع) و شهید کاظمی به دو تیم پرطرفدار پایتخت با حضور آقایان نجف زاده رييس هيات مديره و افشارزاده مديرعامل تيم استقلال ؛ كاشاني عضو هيات مديره و طاهري مديرعامل پرسپوليس و گرشاسبي مدير كل تربيت بدني استان تهران برگزار شد. مقرر شد كارگروهي متشكل از مديران دو تيم و سازمان ورزش شهرداري تشكيل و ظرف حداكثر ده روز نسبت به نحوه تعيين اختصاص ورزشگاه به تيمها تصميم گيري نمايند."

بسته اینستاگردی

اینستاگرام منتسب به دریادار سیاری عکسی یادگاری را منتشر کرد و نوشت: "عکس یادگاری تیم ورزشی دانشجویان دانشگاه دریایی بنگلادش با دریادار سیاری."

بسته اینستاگردی

محمدرضا گلزار عکسی از شیطنت های دوران کودکی خود منتشر کرد و نوشت: " سلام، من این چنین بودم."

بسته اینستاگردی

بهنوش طباطبایی عکسی همراه با گریم خود منتشر کرد و نوشت: "ديشب در اولين اجراي " آدامس خواني" جناب كيارستمي ما رو مفتخر به حضورشون كرد."

بسته اینستاگردی

حمید فرخ نژاد هم کاریکاتوری از خود را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.
بسته اینستاگردی

آزاده نامداری با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از آغاز زندگی مشترکش داد و نوشت:

"نگاهي بايد يادمان بياوريم توي شلوغي دنيا، ميشود پيدا شد،و ديگر گم نشد،

گاهي بايديادمان بياوريم دنيا

گاهي شايد فقط گاهي بكام ماهم ميچرخد....

من از پنجشنبه پيش ساكن خانه ات شدم، وحالا كليد دارم، اينجاحالا خانه ماست.

هفته گردمان مبارك."

بسته اینستاگردی

برزو ارجمند با انتشار عکسی از پوستر فوتبالیست های موردعلاقه اش رونمایی کرد و نوشت: " رضا احدى، جواد زرينچه و مجيد نامجو مطلق سه فوتباليستى كه پوسترشون رو ديوار اتاقم بود، حالا حال رضا خان احدى خوب نيست، براش دعا ميكنيم از ته دلمون و از همشهرياى عزيزم ميخوام وقتى ميرن حرم امام رضا يادشون نره براى همه بيمارا بخصوص براى رضا خان احدى دعا كنن."

بسته اینستاگردی

الیکا عبدالرزاقی هم درگذشت یکی از بازیگران هالیوود را تسلیت گفت و نوشت: " پروفسور اسنيپ هرى پاتر الن ريكمن بازيگر درخشان انگليسى درگذشت، روحش شاد."

بسته اینستاگردی

محسن طنابنده با یادآوری خاطرات نوستالژی خود نوشت: " يه عكس خاطره انگيزازفيلم سن پطرزبورگ به همراه پيمان جان قاسم خاني."

بسته اینستاگردی

امیرمهدی ژوله نیز با انتشار عکسی قدیمی از تیم نویسندگان برره درباره سوابق خود با مردم سخن گفت و نوشت: "قابل توجه دوستاني كه فكر ميكنن من تازه از تو تخم مرغ شانسي در آمدم، اين تيم نويسندگان شبهاي برره است با پيمان و مهراب و سروش و خشايار و عليرضا ناظر فصيحي و من كه فقط بيست و چهار سالم بود.

جاي حميد برزگر هم تو عكس خاليه، از صفحه سروش هم بلند كردم عكس را .غروب جمعه تون هم بخير

كاش قطر رو هم بزنيم."

بسته اینستاگردی

شهرزاد کمال زاده با انتشار عکسی از خود بر تخت بیمارستان از مردم خواست تا برای بهبودش دعا کنند.

بسته اینستاگردی

نادرسلیمانی نیز عکسی یادگاری از آخرین قسمت سریال محله گل و بلبل را منتاشر کرد و نوشت: "

تمام شد، كار كردن براى كودكان سرزمينم برام واقعا لذت بخش بود... خيلى خوبه كه ادم مخاطب صادق داشته باشه، چه مخاطبى صادق تر از كودكان."

بسته اینستاگردی

مهدی رحمتی نیز در اینستاگرام خود نوشت: "متاسفانه چند روزي است رضا احدي ستاره تكنيكي و فراموش نشدني دهه ٦٠و ٧٠ فوتبال ايران در بيمارستان بستري شده است . در غروب غم انگيز جمعه براي اين مربي خوشنام كه بازيكنان بزرگي تحويل فوتبال كشور داده ، ارزوي سلامتي دارم . انشاالله."

بسته اینستاگردی

احمد عابدزاده نیز با انتشار عکسی از خود در ینگه دنیا، نوشت: "آخرین شب در کالیفرنیا با دوستان."

بسته اینستاگردی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۶ دی ۱۳۹۴
نمدونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۶ دی ۱۳۹۴
الان چ ربطی داشت!؟؟؟؟