مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد با حضور در تمرین امروز تیم خود، صحبت‌هایی را با بازیکنان آبی پوش انجام دهد.

حضور افشارزاده در تمرین آبی پوشانبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرین تیم فوتبال استقلال امروز ساعت 12 در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.
 
آبی پوشان درصدد هستند با انجام تمرینات منظم خود را از هر لحاظ برای مسابقات آتی آماده کنند.
 
*حضور افشارزاده در تمرین آبی پوشان
 
 بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در نظر دارد در تمرین امروز آبی پوشان حضور پیدا کند تا از نزدیک نظاره گر تمرین آنها و دقایقی را نیز با اعضای تیم خود به گفتگو بپردازد، افشارزاده درباره موضوعات مختلفی از جمله مشکلات مالی امروز برای بازیکنان صحبت‌هایی را ارائه می دهد.
 
بهرام افشارزاده گفت: تا دقایقی دیگر به سمت تمرین استقلال می روم و می خواهم درباره موضوعات مختلفی برای بازیکنان صحبت کنم.
 
*حضور یک بازیکن خارجی در تمرین امروز
 
با توجه به اینکه مسئولان باشگاه استقلال در صدد هستند تا در روزهای پایانی نقل و انتقالات بازیکنان مورد نیاز تیم را جذب کنند از همین رو قرار است امروز یک بازیکن خارجی به نام ستدی ساهمن که اصالت اهل کشور بوسنی است در تمرین آبی پوشان شرکت کند تا از هر لحاظ مورد بررسی قرار گیرد، بنابراین این بازیکن امروز با حضور در تمرین استقلال مورد ارزیابی کادر فنی این تیم قرار خواهد گرفت و در صورت تایید می تواند به جمع آبی پوشان اضافه شود.
 
*رحمتی در تمرین امروز حاضر می شود
 
مهدی رحمتی که طی هفته های گذشته دچار مصدومیت شده بود زیر نظر معاونت پزشکی باشگاه قرار گرفت و در حال حاضر وی پس از گذراندن دوران مصدومیت خود از امروز در تمرینات سبک خود را آغاز می کند، بنابراین رحمتی از امروز در جمع آبی پوشان حاضر خواهد شد.
 
رحمتی از هفته آینده و با صلاح دید پزشک تیم می تواند نرم دوی را در دستور کار خود قرار دهد.
 
انتهای پیام/
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار