پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اجازه نمی‌دهیم برخی افراد با خط دادن‌هایشان استقلال را به نابودی بکشانند.

روشن: نمی‌گذاریم استقلال را نابود کنند
حسن روشن در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص این روزهای استقلال توضیح داد: در تیم حضور ندارم اما  صحبت‌هایی شنیده‌ام  که زیاد جالب نیست و تمامی صحبت‌ها بر مبنای این است که در نیم فصل دوم تیم نتیجه نمی‌گیرد و برخی افراد تنها به دنبال بهانه تراشی هستند که مثلا بازیکن نگرفتیم و یا بازیکنان مورد نظر ما را از تیم بیرون کردند یا به تیم دیگر منتقل کردند بیان می‌کنند که این مسئله جالب به نظر نمی‌آید به نظر من این مسائل بهانه‌ای پیش نیست و فقط به دلیل ترس از نتیجه نگرفتن عنوان می‌شود تا بهانه داشته باشند.

بازیکن پیشین تیم ملی درباره اینکه این روزها از به مسافرت رفتن افشارزاده انتقاد می‌کنند افزود: به نظر من بهترین فرصت برای شخص افشارزاده بود که بتواند به سفر برود چرا که نیم فصل اول تمام شده و تیم بازی‌ای نداشته و باید بگویم تیم در صدد جدول قرار نیز گرفته است بنابراین مشکلی در این زمینه وجود ندارد که آنقدر این مسئله را بزرگ می‌کنند و بعضی‌ها تنها به دنبال خط دادن هستند.
من نمی‌خواهم از کسی دفاع کنم اما افشارزاده بهترین فرصت را برای رفتن به سفر و رسیدگی به انجام کارهای شخصی انتخاب کرده است اما کسانی که خط می‌دهند بهتر است مواظب عواقب کارهای خودشان باشند نکته قابل توجه این است که افشارزاده تمام جلسات خود را صبح زود یعنی 5،4 صبح برگزار می‌کند و قبل از اینکه کار وزارت خود را آغاز کند به کارهای استقلال رسیدگی می‌کند و از تمام فرصت‌ها استفاده می‌کند که به نوعی یک نعمت است و اینکه می‌گویند چرا در حال حاضر به سفر رفته اصلا درست نیست و انتقادها بی‌جا است.

روشن در خصوص اینکه چه کسانی این روزها خط می‌دهند گفت: به طور حتم ما پیشکسوتان استقلال با مدیریت افشارزاده نمی‌گذارم استقلال به نابودی کشیده شود و مطمئن باشید صددرصد افشارزاده با خاطیان برخورد می‌کند و نمی‌گذارد بعضی‌ها با خط دادن به منافع خود برسند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص اینکه افشارزاده مسئول نقل‌و‌انتقاللات شده و آیا این کار به صلاح باشگاه خواهد بود یا خیر گفت:صدردرصد افشارزاده باید نقل‌و‌انتقالات را انجام دهد نه فرد دیگری ضمن اینکه تیمی که در حال حاضر صدر جدول است و به راحتی می‌تواند قهرمان شود  نیاز به جذب بازیکن ندارد  چرا که ما جوان‌های بسیار خوبی داریم که با وجود آنها توانستیم در صدر قرار بگیریم و تیم تنها باید از لحاظ مالی تامین شود.

قبل هم اعلام کردم که طوفانی در استقلال در راه است که همین طوفان حال حاضر را می‌گفتم و ان‌شاالله با مدیریت خوب افشارزاده همه چیز به خوبی به پایان برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۶ دی ۱۳۹۴
آقای روشن ماهوادارا نخوایم شما نظر بدید کی رو باید ببینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۶ دی ۱۳۹۴
این روشن چرا خاموش نمی شود؟ هر مربی که به استقلال می آید او مخالفت می کند. خودش در مربی گری صفر بود و حا لا از همه ایراد می گیرد.
آخرین اخبار