در حالی مدیرعامل باشگاه استقلال امروز صبح از کمپ تمرینی این تیم بازدید کرد که دروازه بان های اصلی آبی پوشان برای دیدار دوستانه امروز از لیست پرویز مظلومی کنار رفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال دقایقی پیش از کمپ این باشگاه بازدید کرد تا از امکاناتی که در اختیار بازیکنان تیمش قرار گرفته با خبر شود .
این طور که به نظر می رسد افشارزاده دستور داده تا امکانات کمپ از هر لحاظ توسعه یابد تا بازیکنان در آرامش به سر برده و بتوانند با بهترین تجهیزات و آسودگی تمرینات خود را برای رسیدن به قهرمانی لیگ ادامه دهند.

دیدار دوستانه استقلال با تیم دانشجویان 
آبی پوشان پایتخت در دومین بازی دوستانه نیم فصل خود از ساعت 14 امروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف شاگردان فرشاد کرمی در تیم ملی دانشجویان می روند.استقلال در نخستین بازی دوستانه با سه گل از سد تیم امید خود گذشت.

رحمتی و طالب لو در بازی دوستانه حضور ندارند 
مهدی رحمتی کاپیتان استقلال به دلیل آسیب دیدگی جزئی در بازی امروز شاگردان پرویز مظلومی را همراهی نمی کند.
از طرفی وحید طالب لو دروازه بان ذخیره این تیم نیز به سبب ناخوش احوالی ناشی از آلودگی هوا به دستور پزشک تیم به شهر قدس نرفته تا پرویز مظلومی مجبور شود از امیر حسین نجفی دروازه بان جوان خود در این مسابقه استفاده کند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار