دشمن ایمان مردم را هدف قرار داده است و با ترویج سکولارسیم در دانشگاه ها و رسانه ها می خواهد قدرت ایمان را از نظام اسلامی بگیرد.

ترویج سکولاریسم با فناوری،سیاست جدید نفوذ غربیها
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از ساری رییس قوه قضاییه در سی و چهارمین آیین گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل در مصلای این شهر گفت: صدها کانال فارسی زبان ماهواره ای برای این راه اندازی شدند تا در زوایای خانه های ما ورود کنند.

آیت الله آملی لاریجانی گفت: دشمن اقتدار نظام اسلامی را نشانه گرفته است و مردم و مسئولان باید بیداری خود را حفظ کنند و هوشیار و آگاه باشند.

وی با بیان اینکه تاریخ برای عبرت است و سنت های الهی جریانی دائمی دارند گفت: ایمان، بصیرت و جهاد در راه خدا سه رکن اساسی پیروزی بر نفاق و کفر است.

آیت الله صادق آملی لاریجانی گفت: حماسه بزرگ مردم آمل در سال 60 بستری برای عبرت های تاریخی و حادثه ارزشمندی بود که در تاریخ انقلاب ماندگار است تا حدی که امام راحل در وصیت نامه خود از این حماسه بزرگ و مردم آمل نام بردند.

رییس قوه قضاییه گفت: به برکت خون شهدا و مجاهدان فی سبیل الله ایران اسلامی امروز مقتدرترین کشور منطقه و یکی از اثرگذارترین کشورهای جهان است.

آیت الله صادق آملی لاریجانی عصر دیروز برای انجام سفر سه روزه وارد مازندران شد و دیشب در آمل ، امشب در قائم شهر و فردا در بابل سخنرانی خواهد داشت.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: سکولاریسم ، نفوذ ، ترویج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.