مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: با توجه به پیش‌ رو بودن انتخابات برنامه پاتوق انتخابات در این استان سه هفته قبل از انتخابات استارت می‌خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛مهدی برزگر اظهار کرد: برنامه پاتوق انتخابات در این استان سه هفته قبل از انتخابات استارت می‌خورد.

وی به بازه زمانی برنامه پاتوق انتخابات اشاره کرد و افزود: این برنامه از سوی دانشجویان، 15 بهمن تا پنجم اسفند ماه سال جاری در داخل دانشگاه و برخی از مساجد شهر قزوین برای بخشی از عموم مردم برگزار می‌شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به اینکه در برنامه پاتوق انتخابات پرسش و پاسخ از سوی دانشجویان و نامزدهای انتخابات صورت می‌گیرد، عنوان کرد: در این برنامه 10 سؤال مشترک در حوزه‌های مختلف از جمله سبک زندگی، برجام، اقتصاد مقاومتی، جبهه مقاومت از نامزدهای جناح‌های مختلف پرسیده می‌شود.

برزگر تصریح کرد: در پاتوق‌های انتخاباتی از نامزدهای جناح‌های مختلف دعوت به عمل می‌آید تا در این پاتوق‌ها حضور پیدا کنند و بدون جانبداری با یک نقد منصفانه فقط 10 سؤال از آنان پرسیده می‌شود.

این مسئول ادامه داد: پاسخی که نامزدهای جناح‌های مختلف می‌دهند، عیناً مکتوب شده و در سایت‌ها، خبرگزاری، شبکه‌ها اجتماعی و روزنامه‌های محلی انتشار پیدا می‌کند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به نقش تأثیرگذار دانشجویان در انتخابات پیش رو مطرح کرد: جلسات بصیرتی و روشن‌گری در حوزه انتخابات در مساجد و محلات شهر با بیان شاخص‌ها بدون اینکه به شخص و جناح خاصی انتقاد، اشاره و حمایت شود، برگزار می‌شود.

برزگر ادامه داد: در این جلسات اهداف انقلاب و گفتمان امام راحل و رهبری و صحبت‌های اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات در جلوگیری از نفوذ بازخوانی می‌شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.