مربی تیم کاراته سامکوه قم گفت: تیم کاراته سامکوه قم در مسابقات کاراته بین المللی جام ایران زمین توانست 6 مدال را کسب کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ رقابت‌های کاراته بین المللی جام ایران زمین در حالی در سالن شهید کبکانیان تهران به کار خود پایان داد که تیم تجهیزات ورزشی سامکوه قم، نماینده استان قم در بخش مردان این رقابت‌ها بود.

نظری مربی تیم کاراته سامکوه قم بیان کرد: در این مسابقات که حدود ۹۰ کاراته کای خارجی و ۴۰۰ کاراته کای ایرانی در آن حضور داشتند تیم کاراته سامکوه قم در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان روی تاتامی رفت و توانست ۶ مدال کسب کند.

وی افزود: ۵ مدال برنز به همراه یک مدال نقره سهم کاراته کاهای پسر قمی در این مسابقات بود که تنها مدال نقره سامکوه در کومیته انفرادی و در دسته به اضافه ۶۰ کیلوگرم رده سنی نوجوانان توسط سینا سلیمی به دست آمد.

وی عنوان کرد: تنها مدال تیم اعزامی قم در رده سنی نونهالان توسط عباس محمدی به دست آمد چنان که این کاراته کای آینده دار توانست عنوان سوم و مدال برنز را از آن خود کند.

وی گفت : محمد مهدی اسماعیل‌زاده ، رامین یوسفی تاجیک و امید حلوایی در وزن مدال آوران تیم سامکوه قم در رده سنی نوجوانان با کسب عنوان سوم بودند.

وی تصریح کرد: در رده سنی جوانان نیز ۲ برنز برای کاراته قم به ارمغان آمد چنان که پوریا عبدالحسینی منهای ۵۰ و امیرحسین حجازی راد بر سکوی سوم این مسابقات قرار گرفتند.

در پایان خاطر نشان کرد: کسب ۹ مدال جهانی کاراته و عنوان سومی کومیته تیمی کاراته جوانان جهان در سبک شیتوریو یونیون و ۹ مدال ارزشمند از مسابقات قهرمانی کشور شوتوکان دستاوردهای پیشین کاراته کاهای باشگاه آوای رزم قم بوده است که امسال با نام سامکوه در جام ایران زمین حاضر شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.