علیرضا برخورداری از کسب ۳ مدال مسابقات بین المللی ایران زمین توسط بانوان کاراته کای قمی خبر داد.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛رئیس هیئت کاراته استان قم اظهار داشت: رقابت‌های کاراته بین المللی جام ایران زمین در حالی در تهران به پایان رسید که علاوه بر درخشش مردان کاراته کای قم در این مسابقات، نمایندگان کاراته قم در بخش بانوان نیز در این مسابقات خوش درخشیدند.

وی افزود: این مسابقات در دو بخش مردان و زنان برگزار شد که در بخش مردان، تیم اعزامی استان قم در رده‌های سنی پایه حضور پیدا کرد و توانست یک مدال نقره و ۵ مدال برنز کسب کند.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: در بخش بانوان نیز ۳ بانوی قمی در ۳ رده سنی مختلف در دو بخش کاتا و کومیته در این مسابقات روی تاتامی رفتند و هر سه نفر توانست با مدال به قم بازگردند.

برخورداری بیان کرد: کاراته بانوان قم در این مسابقات در بخش کاتا ۲ نماینده داشت به طوری که محدثه حسینی به عنوان جوان‌ترین عضو تیم کاراته بانوان قم در رده سنی ۱۴ و ۱۵ سال در رشته کاتا توانست عنوان نائب قهرمانی و مدال نقره این رقابت را از آن خود کند

وی عنوان کرد: مریم محسنی دیگر کاراته کای بانوی قم بود که در رده سنی بزرگسالان در کاتای انفرادی روی تاتامی رفت و وی نیز توانست عنوان سوم را به دست آورد.

انتهای پیام/س

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.