معاون رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد نامزد جنجالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به علت سخنان نسنجیده‌‌ای که بر زبان می‌آورد، پشیمان می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاون باراک اوباما در گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی سی ان انتصریح کرد نامزد جنجالی انتخابات آمریکا به علت سخنان نسنجیده‌اش پشیمان خواهد شد. 

معاون رئیس جمهور آمریکا  در پاسخ به این سوال که آیا دونالد ترامپ شایستگی ریاست جمهوری آمریکا را دارد گفت: «هرفردی که مردم آمریکا به او رای بدهند، شایسته تصدی این مسئولیت خواهد بود. به نظرمن، او فردی است که به شدت سبب ایجاد دودستگی می‌شود. وقتی رهبر یک کشور از ترس مردم بهره برداری کند و نه اینکه به دنبال امید آن‌ها باشد، این وضع هرگز به نفع کشور تمام نمی‌شود. «

وی اگر دونالد ترامپ در انتخابات به پیروزی برسد، از اینکه سخنانی به زبان آورده و کارهایی که انجام داده است، پشیمان خواهد شد. باید کشور را متحد ساخت. 

معاون رئیس جمهور آمریکا افزود: دونالد ترامپ که حالا مردم را براساس قومیت یا خاستگاه‌شان متمایز و جدا می‌کند، چگونه می‌تواند این کار را انجام بدهد؟ او فردی است که سبب تفرقه مردم می‌شود و این کار سودمند نیست.»



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار