مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان اعلام کرد: در بارش اخیر برف تمامی امکانات راهداری برای بازگشایی راهها استفاده و پنج هزار تن نمک پاشی انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد رودباری  با اشاره به اینکه از چند روز گذشته شاهد بارش برف  و کولاک شدید در محورهای استان بودیم، افزود: با وجود بارش از روزهای گذشته نیروهای این اداره در پایگاه‌های راهداری مستقرند و در راستای پاکسازی معابر تلاش می‌کنند.

وی در ادامه گفت : راهداران این اداره به ویژه در شهرستان های جنوبی استان به صورت 24 ساعته اقدام به توزیع پنج هزار تن نمک نموده و عملیات برفروبی کلیه محورهای مواصلاتی با موفقیت انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان تصریح کرد: 561 نفر نیرو به همراه 291 دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین برف‌ روب، لودر و گریدر برای پاکسازی محورهای استان به صورت شبانه روزی و ایام بارش فعال هستند.

رودباری افزود: امسال 30 دستگاه از ماشین آلات این اداره از بخش خصوصی اجاره شده و 14 دستگاه نیز ماشین آلات نو خریداری و جایگزین ماشین آلات قدیمی شده است.

وی خاطر نشان کرد : افرادی که قصد تردد در جاده ها را دارند، می‌توانند با شماره تلفن 141 و 32569200 تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.