اشرف: برای نوجوانان اسلالوم برنامه‌ 2 ساله داریم

رئیس کمیته اسلالوم قایقرانی گفت: نوجوانان اسلالوم در یک برنامه 2 ساله در پایگاه‌های قهرمانی کشور برای حضور در المپیک آماده می‌شوند.

کتایون اشرف در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه پایه‌و‌آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: نوجوانان رشته اسلالوم در پایگاه‌های قهرمانی استان‌های خودشان در حال تمرین هستند و چون در فصل امتحانات هستند تمرینات را آهسته‌تر پیگیری می‌کنند اما با توجه یه زمانی که به آنها دادیم پس از آن پاروزنان را محک می‌زنیم طوری که روند تمرینی آنها را پیگیری کنیم تا فعال کار کنند.
 
وی افزود: البته به صورت غیرمتمرکز قایقرانان را کنترل و کمک می‌کنم تا اردوی تدارکاتی متمرکز داشته باشند.
 
سپس پایان تمرینات تست‌گیری می‌کنیم و نفرات برتر را به اردوی یک هفته‌ای می‌آوریم تا کار کنند و برگردند.
 
اشرف خاطرنشان کرد: قایقرانی که به این اردو دعوت می‌شوند ثابت نخواهند بود و هر جلسه نفرات برتر تست‌گیری و به اردو دعوت می‌شوند که تا 2 سال آینده که در المپیک نوجوانان برگزار می‌شود پاروزنان آمادگی کافی را به دست بیاورند و با مربیان آنان نیز انتقال اطلاعات خواهیم کرد و هر چند وقت یکبار دوره مربیگری برای آنها برگزار می‌کنیم.
 
وی در خصوص تیم بزرگسالان خاطرنشان کرد: تیم ملی بزرگسالان اسلالوم نیز در رودخانه کرج و دریاچه آزادی مشغول تمرینات خود هستند و با اینکه هوا سرد شده است  اما پاروزنان خوب کار می‌کنند و تا جایی که توانایی دارند کار میکنیم تا 2 روز دیگر نتیجه روادید کشور فرانسه برای اعزام مشخص می‌شود.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار