امیر شقاقی: بانوان قایقران 15 روز عید را به استراحت می‌روند

نایب رئیس بانوان در فدراسیون قایقرانی گفت: بانوان ورزشکار قایقرانی 15 روز عید را در استراحت خواهند بود.

امیر شقاقی: بانوان قایقران 15 روز عید را به استراحت می‌روندفرحناز امر شقاقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فدراسیون قایقرانی تا لحظه‌های آخر در بخش بانوان قایقران تمرینات را بدون وقفه ادامه داده است و چون اصلا استراحت به ورزشکاران در این مدت نداده‌ایم و تمریناتمان  متمرکز بوده است بنابرین تا 15 فروردین ماه ورزشکاران را به تعطیلات می‌فرستیم  تا استراحتی داشته باشند.

وی افزود: ورزشکاران کایاک بانوان 20 اسفند ماه از اسپانیا بر خواهند گشت و 27 اسفند ماه هم روئینگ بانوان وارد تهران می‌شوند همچنین برای انتخابی تیم ملی کایاک بعد از 4 روز تمرین در تهران 27 اسفندماه تست گیری‌ها را شروع خواهیم کرد.

نائب رئیس بانوان قایقرانی گفت: هر 2 ماه یکبار ما انتخابی‌ ما را برای اردو داریم.

وی در ادامه اظهار داشت: بعد از تست گیری‌ها ورزشکاران را برای کاپ‌ها و بازی‌های آسیایی آماده می‌کنیم و این مسئله باعث  می‌شود تا ورزشکاران شهرستان‌ها مدام خود را فعال نگه دارند.

امیر شقاقی در ادامه تاکید داشت: رشته‌های روئینگ، اسلالوم، کانوپولو و کایاک هم تا اواخر سال لیگ خواهند داشت ولی این لیگ همچنان در سال بعد هم  ادامه دار خواهد بود.

وی در ادامه تاکید داشت: امیدوارم با تلاش‌هایی که برای بانوان سایر ررشته‌های قایقرانی شد زحماتمان نتیجه مساعدی حاصل دهد و در مسابقات آسیایی و المپیک 2016 ریو به نتایج ارزنده‌ای دست یابیم زیرا اردوهای تدارکاتی که برای هر کدام از بانوان ورزشکار در نظر گرفته شده برای فدراسیون متحمل هزینه بوده و امیدوارم که با نتایج درخشانی در سایر رشته‌ها روبرو شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار