نایب رییس بانوان فدراسیون قایقرانی گفت: پاروزنان در ایام تعطیلات نوروز هم به تمرینات خود ادامه می دهند تا برای میادین بین المللی آماده شوند.

فرحناز امیر شقاقی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پنج روز اول نوروز پاروزنان در تعطیلات هستند اما از 7 فروردین وارد اردوهای تدارکاتی خود می‌شوند و تمام اردوهای فدراسیون زمان تعطیلات در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.

وی افزود: تیم‌های نوجوانان، جوانان و تیم B روئینگ از 7 فروردین تمرینات خود را آغاز می‌کنند اما تیم اصلی روئینگ بانوان از 2 فروردین به کره جنوبی اعزام شد.

امیرشقاقی تاکید کرد: تیم‌های آبهای آرام نیز اردوهای تدارکاتی را از 7 فروردین شروع خواهند کرد.

وی در خصوص تیم اسلالوم بانوان بیان کرد: تیم اسلالوم در ایام تعطیلات به ژاپن اعزام می‌شوند و تا 5 فروردین در پیست ژاپن تمرین می کنند.

امیرشقاقی یادآور شد: برای رشته کانوپولو در سال 95 هیچ مسابقه‌ای در پیش نداریم اما سعی‌مان بر این است که برنامه‌های لیگ را طولانی‌تر کنیم که باشگاه‌ها برای تیم‌های کانوپولوی خود هزینه بیشتری کنند تا تیم‌ها پربارتر شوند.

نایب رئیس بانوان قایقرانی در خصوص جوی که قایقرانان ایجاد کرده بودند و موجب اعتراض یا موفق نشدن تیم‌ها در مسابقات جهانی شد، ابراز کرد: متاسفانه جوی که بر این حوزه حاکم شده بود جمع کردنش مشکل بود زیرا ورزشکار سالاری شده و احترام‌ها از بین رفته بود به عنوان مثال احمدرضا طالبیان که هنگام مسابقات کسب سهمیه از ایران به آلمان رفت و جایی که باید تلاش می‌کرد ما را تنها گذاشت هم اکنون قصد بازگشت دارد اما هنگام تست‌گیری ما قبل از مهاجرت نفر اول رقابت‌ها بود و الان نفر چهارم است.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار