امیرشقاقی: پرتغال، آلمان و دانمارک عرصه‌ای برای محک ورزشکاران

نائب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی گفت: 25اردیبهشت ماه ورزشکاران خانم در سه کاپ پرتغال، آلمان و دانمارک شرکت خواهند کرد.

فرحناز امیر شقاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: برای موفقیت فدراسیون در بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه ورزشکاران ما در رشته‌های مختلف به اردوهای برون مرزی و اعزام شده و 50روز در اروپا تجارب خود را افزایش دادند.

وی افزود: بانوان رشته آب‌های آرام 25اردیبهشت ماه در سه کاپ پرتغال، آلمان و دانمارک شرکت می‌کنند تا محک زده شوند و برای ورود به بازی‌های آسیایی توانایی‌های آنها سنجیده شود.
امیر شقاقی در ادامه بیان داشت: همچنین ورزشکاران خانم رشته روئینگ که سن آنها کمتر از 28سال است در مسابقات سنگین دانشجویان جهان شرکت خواهند کرد.

نائب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی در ادامه خاطرنشان کرد: به منظور توسعه رشته‌ آبهای خروشان در اردیبهشت ماه امسال میزبان کشورهای ترکیه، فرانسه، مراکش و سودان خواهیم بود و امیدوارم که در این میزبانی به تجارب و جایگاه خوبی دست یابیم.

وی در خصوص تعداد ورزشکاران خانم که در آب‌های آرام و آبهای خروشان برای بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه در حال فعالیت هستند گفت: 18نفر خانم در رشته آب‌های آرام و 5نفر در آب‌های خروشان و 5نفر ورزشکار خانم در رشته روئینگ در حال تمرین هستند که برای مسابقات آتی فعالیت دارند همچنین پایگاه‌های ما فعال است.

وی در خصوص دیدگاهش نسبت به چشم انداز امسال قایقرانی گفت: ما با برنامه ریزی تاکنون پیش آمدیم و امیدوارم که فدراسیون و ورزشکاران به جایگاهی که برای آن تلاش کرده‌اند دست یابند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار