اشرف: مهمانان فرانسوی به زودی وارد ایران می‌شوند

مربی تیم ملی اسلالوم قایقرانی گفت: مهمانان فرانسوی اولین گروه ورزشکاران هستند که به همراه مربیان برجسته خود برای تمرین در کمپ اسلالوم وارد ایران می‌شوند.

اشرف: مهمانان فرانسوی به زودی وارد ایران می‌شوندکتایون اشرفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ اولین گروه مهمانان برای کمپ اسلالوم سه شنبه از فرانسه وارد ایران خواهند شد.

وی افزود: ماریا رفرکیدی و همسرش بنئیچ از فرانسه وارد ایران می‌شوند و 5 اردیبهشت ماه بقیه مهمانان از کشورهای دیگر وارد ایران خواهند شد.

اشرف در خصوص برنامه‌هایی که مهمانان فرانسوی قرار است در این مدت در ایران داشته باشند گفت: شرایط آب و هوایی و بازدید از رودخانه کرج و پیست آب آرام دریاچه آزادی جزئی از برنامه‌های دیدار است و در این مدت تا 5اردیبهشت تمرینی نخواهیم داشت.

وی در خصوص ورزشکارانی که با رقبای خارجی در این مدت تمرین خواهند داشت گفت: 19 ورزشکار ایرانی به کمپ اسلالوم در کرج اضافه شدند و اردوی تدارکاتی ما از 5 اردیبهشت به مدت یک هفته با سایر مربیان و ورزشکاران خارجی که از کشورهای دیگر وارد ایران می‌شوند به طور می‌انجامد تا علاوه بر اینکه تجربه‌ای به سایر تجربیات ورزشکاران افزوده شود برای مسابقات المپیک نیز ‌آماده‌تر شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار