صفائی:

حذف و اضافه تا اواسط اردیبهشت ماه نخواهیم داشت/آقا‌زاده همچنان نفر سوم تیم ملی برای مسابقات آسیایی است

دبیر کمیته روئینگ قایقرانی از حذف و اضافه ورزشکاران تیم ملی روئینگ در تست‌گیری اواسط اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: امید آقا زاده همچنان نفر سوم تیم ملی برای مسابقات آسیایی در گروه سبک وزن است.

حذف و اضافه تا اواسط اردیبهشت ماه نخواهیم داشت/آقا‌زاده همچنان نفر سوم تیم ملی برای مسابقات آسیایی استصفائی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هم اکنون 4 اردوی تدارکاتی برای ورزشکاران رویئنگ در حال برگزاری است که فقط اردوی مربی طاهر کبوتری در مهاآباد در حال اجرا است.

وی افزود: ورزشکاران کسب سهمیه المپیک با کمک دستیار مربی تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

صفائی در ادامه خاطر نشان کرد: در تست گیری چند روز پیش از ورزشکاران مربی لیو تست گرفته شد و آقای امیر‌آقا‌زاده جزو نفرات سبک وزن بود که در گروه سنگین وزن‌ها باید تست می‌دادند و برای کسب سهمیه المپیک با دستیار مربی تمرینات خود را انجام می دهند.

صفائی در ادامه خاطر نشان کرد: در تست گیری روئینگ سنگین وزن، سبک وزن‌ها نیز تونایی رقابت را دارند به همین منظور امیر آقا‌زاده که جزو نفرات سبک وزن است در این تست گیری شرکت کرد ولی حذف و اضافه‌ای در تیم ملی انجام نشد.
 
وی در ادامه بیان داشت: هم اکنون عقیل حبیبیان، سیاوش سعیدی و امیر آقا‌زاده زیر نظر دستیار مربی "جواد محمدی" که  قبلا با "لیو" تمرین می‌کرد تمرینات خود را تا اواسط اردیبهشت ماه انجام می‌دهند.

دبیر کمیته روئینگ فدراسیون قایقرانی در ادامه اظهار داشت: تیم سبک وزن 6 اردیبهشت ماه، با تیم"محمد علی قرائت" مجدد تست‌گیری خواهند داشت که ورزشکاران مورد نظر آن شامل محمد حمزه، وحید جوهری هستند و در نهایت 3 نفر عازم چین خواهند شد.

وی در خصوص اینکه گزینه مورد نظر برای تیم سنگین وزن چه کسی است، گفت: محسن  شادی گزینه سنگین وزن ما هستند که در اواسط اردیبهشت ماه ایشان را هم اعزام خواهیم کرد.

صفائی در ادامه  خاطر نشان کرد: تیم ملی که در زیر نظر مربی قرائت فعالیت و تمرینات خود را انجام می‌دهند شامل 16  ورزشکار هستند که 12 نفر آنها سنگین وزن جفت پارو 2 ورزشکار سنگین وزن تک پارو و 2 ورزشکار سبک وزن هستند که 23 فروردین ماه  از آنها تست گیری شد و 6 اردیبهشت ماه نیز تست گیری جدیدی انجام می‌شود تا بهترین‌های این تیم شامل 6 ورزشکار انتخاب شوند و 6 نفر دیگر برای قهرمانی جهانی شامل یک قایق 2 نفره و 4 نفره  انتخاب خواهند شد.

صفائی در مورد حذف و اضافه در این تیم ملی گفت: در این تیم ورزشکار‌انی حذف نخواهد شد و همه آنها با برنامه‌ریزی پیش می روند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار