کبوتری: پیش بینی مدال بدون تجربه برون مرزی سخت است

مربی تیم ملی روئینگ جوانان قایقرانی گفت: پیش مدال بدون تجربه برون مرزی برای ورزشکاران گروه سنی جوانان سخت است.

طاهر کبوتری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردوی سوم ما از 15فروردین ماه شروع شده و تا 4 اردیبهشت ادامه خواهد داشت ولی به احتمال زیاد از این به بعد به دلیل محدودیت زمانی اردوهای تدارکاتی را تا زمان مسابقات به صورت منسجم ادامه دارد و برنامه‌های مدیریت شده پیش می‌رویم. 

وی افزود:‌برای مسابقات آسیایی قایق‌های یک نفره، 2نفره دو پارو و 2نفره تک پارو، 4نفره تک پارو و 4 نفره دو پارو را آماده کرده‌ایم ولی باید در نهایت بهترین‌ها را اعزام کنیم. 
 
کبوتری در ادامه خاطر نشان کرد: تغییرات زیادی پیش رو خواهیم داشت اما تعداد نفرات اعزامی مشخص نیستند. 
 
وی در مورد دیدگاهش نسبت به فعالیت ورزشکاران و جایگاه ایران در مسابقات آسیایی گفت: متاسفانه سن جوانان هر سال تغییر می‌کند و در گروه بزرگسالان، باید به تمریناتشان ادامه دهند به همین علت ورزشکاران تازه پا به عرصه گذاشته و دارای تجربه در مسابقات نیستند مثلا امسال یک نفر در تیم ملی جوانان است که سال گذشته هم  حضور داشته و تجربه کسب کرده است ولی در هر صورت ما بهترین‌ها را انتخاب خواهیم کرد. 

مربی تیم ملی روئینگ جوانان قایقرانی در ادامه خاطر نشان کرد: ورزشکارانی که امسال زیر نظر من تمرین می‌کنند از وضعیت خوب جسمانی برخوردارند ولی فقط یکی از آن ها سابقه و تجربه در این تیم دارد و پیش بینی سخت است چون تجربه بازی برون مرزی را ندارند. 
 
کبوتری در خصوص 2ورزشکار جدیدی که مقرر شده بود به تیم ملی معرفی شوند گفت:‌هنوز 2 ورزشکار به تمرینات نیامده‌اند ولی ما روی 8  ورزشکار قبلی تمرکز کرده‌ایم و امیدوارم که با ورزشکاران موجود و حاضر در اردو نتایج خوب دست یابیم و نتیجه تلاش‌های پیگیر و مکرر ورزشکاران پر بار باشد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: کبوتری ، روئینگ ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار