آقازاده: شاید فدراسیون علاقه ای به حضورم در تیم ملی ندارد

قهرمان تیم ملی روئینگ قایقرانی در خصوص تصمیم جدید فدراسیون برای تست گیری جدید با 14 روز تمرین گفت: یا من ورزشکار نبودم و یا فدراسیون علاقه ای به حضور من در تیم ملی ندارد.

آقازاده: شاید فدراسیون علاقه ای به حضورم در تیم ملی نداردامیر آقازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فدراسیون به تازگی به این نتیجه رسیده که نفر سوم باید تست بدهد و هیچ دلیلی هم برای این کار حداقل به من مطرح نکردند.
 
وی افزود: تست گیری جدید را برای من تازه تعیین کردند که همزمان با تست گیری ورزشکاران دیگر ( شاگردان محمد علی قرائت ) انجام می‌شود. این در حالی است که ورزشکاران زیر نظر قرائت از سه ماه پیش این مسئله را می دانستند و تمرینات خود را خیلی پیش تر آغاز کردند.
 
آقازاده در ادامه بیان داشت: تفاوت من با ورزشکاران محمد علی قرائت(مربی تیم ملی روئینگ) این است که برای سهمیه کار می کردم و باید استقامتی پیش رفته و نزدیک مسابقات سرعتی کار کنم ولی شاگردان قرائت، تست بین اردویی دارند و سپس سرعتی کار می کنند.
 
قهرمان تیم ملی روئینگ در خصوص علت این تصمیم و سابقه خودش گفت: من در مسابقات کشوری یک مدال نقره و یک برنز کسب کردم و در مسابقات آسیایی نفر هفتم شدم، از علت این تصمیم خبر ندارم البته فکر می کنم دوست ندارند در تیم ملی حضور داشته باشم، ولی این یکی از احتمالات است و در هر صورت من تمام سعی خودم را خواهم کرد.
 
آقازاده در ادامه بیان داشت: ما هم انسانیم، ماشین نیستیم و جایی که اصلا وقت نداریم با 14روز تمرین از من سرعت در کار می خواهند، نمی‌دانم شاید تا به حال ورزشکار نبودم که با این مسائل نا آشنا هستم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار