ملائی: به مسابقات دانشجویان جهان اعزام می‌شویم

قهرمان تیم ملی روئینگ بانوان قایقرانی از اعزام به مسابقات دانشجویان جهان 25 تیر ماه خبر داد و گفت: فدراسیون جهانی با میزبانی ایران بدون پیست استاندارد روئینگ موافقت نکرده است.

نازنین ملائی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: اردوی اسپانیا تجربه خوبی بود امکاناتمان، پیستkm 5 مساحت و وسایل بدنسازی و پارو و قایق خوبی جهت تمرینات داشتیم. 

وی افزود: همچنین 2 هفته در اردوی فیسا بودیم در این پیست از تمام کشورهای اروپا ورزشکاران برجسته حضور داشته و از نظر تکنیکی و بیولوژی خیلی خوب بود، همچنین ایرادات خیلی ریز و کلیدی را از نظر فنی و رفع کردیم. 

ملائی در ادامه در مورد محل پیست تمرینشان در اسپانیا گفت: وسط شهر سویل رودخانه‌ای بود که پیست در آنجا بود و تمرینات پاروزنی را در آن رودخانه انجام می دادیم. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: من در مسابقات المپیک دانشجویان که در تیر ماه است و از همه کشورهای اروپایی حضور دارند شرکت می‌‌کنم ولی برای مسابقات قهرمان آسیا و کاپ آسیا که در خواست کرده  بود که در ایران برگزار شود به دلیل نبود پیست استاندارد موافقت نشده  است. 

ملائی در خصوص رقبایش در مسابقات دانشجویان جهان گفت: از همه کشورهای اروپایی به خصوص هلند، انگلیس، آلمان شرکت دارند و ادامه کار بد شانس و آب و هوا و مسائل دیگر بستگی خواهد داشت. 

وی در مورد اینکه مسابقه دانشجویان در کدام کشور و چه تاریخی برگزار خواهد شد گفت: 25 تیر ماه این مسابقه در کره جنوبی آغاز می‌شود ولی 2 هفته قبل از آن برای اردوی آمادگی باید در آن کشور حضور داشته باشیم. 

ملائی در ادامه تاکید داشت: برای این مسابقه 3 ورزشکار مد نظر هستند که البته تا قبل از رفتن تست‌گیری مجددی خواهیم داشت و با مربی خودمان "افشین فززام" عازم خواهیم شد. 

وی در ادامه اظهار داشت: برای همه ورزشکاران آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که در این مسابقه با دست پر به ایران بازگردم.

انتهای پیام/
برچسب ها: طلایی ، روئینگ ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار