قلم‌سیاه: انتخابات پست‌های آسیایی در شهریور ماه انجام می‌شود

عضو هیات رییسه کنفدراسیون قایقرانی آسیا گفت: انتخابات پست‌های آسیایی در شهریور ماه امسال در کشور اندونزی انجام خواهد شد.

علی قلم‌سیاه عضو هیات رییسه کنفدراسیون قایقرانی آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: سال آتی انتخابات آسیا برای پست‌های نائب رئیسی، خزانه داری، و رئیس کلی در شهریور ماه تا اوایل مهر ماه و در کشور اندونزی برگزار می‌شود.

وی افزود: ورزشکاران ما با همان قابلیتی که در ازبکستان در سال 2013 حضور پیدا کردند امسال هم با همان قابلیت و بهتر از آن حضور خواهند داشت.

قلم‌سیاه در ادامه بیان داشت: وی در مورد دیدگاهش درباره ورزش ایران و جایگاهش در بازی‌های آسیایی گفت: در مورد این مسئله ققط می‌توانم بگویم که ما در رشته‌های سنتی مانند کشتی و تکواندو از قدیم قوی بوده‌ایم ولی در ورزش‌هایی مانند دو میدانی ، ژیمناستیک و شمشیربازی در همان سطوح قبل باقی خواهیم ماند و نیاز به پشتوانه سازی و اعتبارات بیشتر برای ورود به بازی‌های باشگاهی خواهیم داشت.

رییس فدراسیون قایقرانی کشورهای غرب آسیا و آسیای میانه در ادامه در مورد قابلیت‌های فدراسیون قایقرانی در بازی‌های آسیایی بیان داشت: قایقرانی زیرساختش را پیدا کرده و به همین علت قادر است در رشته‌های موفق و طراز اول با 5رشته اول به ویژه در سطح بانوان قرار بگیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته امیدوارم که ایران در بازی‌های آسیایی و مسابقات به جایگاهی که لایق آن است دست یابد و یا در سطح پیشین خود باقی بمانند و تلاش‌های ورزشکاران به نتیجه‌ای مثبت منتهی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: قلم سیاه ، قایقرانی ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار