قلم‌سیاه: توفیق در رقابت‌های آینده مستلزم وجود اعتبارات است

دبیر کل کنفدراسیون قایقرانی آسیا گفت: امیدوارم که قایقرانی برای مسابقات 2015 قهرمانی آسیا و 2016 المپیک ریو بهترین نتایج را از آن خود کنند.

علی قلم‌سیاه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:نگاه من به برنامه‌های آینده المپیک و برنامه‌های قهرمانی آسیا به صورت آزمایشی است و امیدوارم قایقرانی توفیق داشته باشد تا در قهرمانی آسیا در سال 2015 و المپیک 2016 برنامه های پیش بینی شده‌اش تحقق پیدا کند زیرا تمام توان آنها برای به دست آوردن بهترین نتایج است .  
 
وی افزود: توفیق در این مسابقات مستلزم برنامه‌ریزی و اعتبارات و واقعیات جدید و تکنیک‌های خلاق است که اگر این تعامل وجود داشته باشد موفقیت را به دست خواهیم آورد.
 
 قلم‌سیاه در ادامه بیان داشت: مقرر شده که ما با تیم‌های خوبی مانند آلمان و لهستان در برگزاری اردو کمپ مشترک داشته باشیم بنابراین شانس بیشتری را در قهرمانی آسیا 2015 برای ایران می‌بینیم.  
 
دبیر کل کنفدراسیون آسیا در ادامه اظهار داشت: انتخاباتی هم برای رئیس فدراسیون جهانی صورت خواهد گرفت و نامزدهایی هم از ایران ممکن است که وجود داشته باشند.  
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر ماموریت بزرگ مابرگزاری بازی های آسیایی که به عهده کنفدراسیون قایقرانی آسیا و کشورهایی که دارای کمترین توانایی‌اند، به آنه کمک خواهند شد.  
 
قلم‌سیاه درادامه یادآور شد: شهرهایی مانند لائوسل، ویتنام، بوتان، پنال، یمن، عمان و امارات و قطر و بحرین دارای قایقرانی فعالی نیستند بنابراین بایدکار بیشتری روی آنها از نظر مشاوره‌های مدیریتی و ابزار و امکانات تمرینی و کمک مالی صورت گیرد و این جزو برنامه‌های کنفدراسیون آسیا است.  
 
وی تاکید داشت: زیرا این کشورها دارای قایقرانی فعالی نیستند و باید به این شهرها کمک بیشتری شود.  
 
دبیر کل کنفدراسیون آسیا در ادامه اظهار داشت: البته کنفدراسیون آسیا بودجه ای به این شهرها کمک می‌کند و از کشورهای معین می‌خواهد که آنها را دراین ورزش مدیریت کنند.
 
 وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر برنامه‌ای نداریم ولی در جلسه‌ای که با حضور هیات رئیسه ایران درآینده برگزار می شود تصمیمات مهمی در جهت برنامه ریزی های غیر فصلی و بررسی عملکرد دوره قبل با حال ونیاز به ادامه این تمرینات را بررسی می‌ کنند البته عملکردهای یک ماه گذشته و نگاهی به تمرینات فصل زمستان هم خواهد شد و نتیجه‌ای برای بهبود ادامه تمرینات گرفته خواهد شد.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار