نشست خبری رئیس فدراسیون قایقرانی؛

امینی: چهل و چهار قایقران به اینچئون‌ اعزام می‌شوند

رئیس فدراسیون‌ قایقرانی در نشست خبری خود گفت: با توجه به برنامه‌ریزی و زیر ساخت انجام شده توسط کارکنان‌ این رشته ارتقا تعداد مدال‌ها در اینچئون‌قابل پیش بینی است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران غلامرضا امینی رئیس فدراسیون در نشست خبری گفت: روز گذشته حکم ریاستم در فدراسیون قایقرانی توسط سجادی امضا شد که آن را تحویل گرفتم تا به طور رسمی کار خود آغاز کنم.
 
 با توجه به فاصله‌ کوتاهی که تا آغاز رقابت‌های آسیایی اینچئون‌ داریم شاید این تغییر و تحول با دید منفی برداشت شود اما کارشناسان و مربیان قایقرانی تاکنون چنان حرفه‌ای و با قدرت زیر ساخت‌های فنی قایقرانی به ثبات رسانده‌اند که تغییر و تحول در پست‌ها و حضور مدیرانی جدید هیچ آسیبی به مجموعه وارد نمی‌کند.
 
 وی همچنین در خصوص حکم نایب‌رئیس طالبی و دبیری مرادی گفت: مرادی یکی از زحمت‌کشای ورزش‌های آبی است و تحت این عنوان سال‌ها به شنا و قایقرانی کمک‌های زیادی کرده به همین دلیل وزارت ورزش و جوانان وی را به عنوان اصلح‌ترین گزینه برای حضور در فدراسیون قایقرانی دانست تا همکاری‌ خود با وی را آغاز کنیم. طالبی نیز به همین منوال انتخاب شد، شاید همه این شخص را فقط به عنوان گزینه‌ مورد نظر وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون ببینند، اما نباید از فاکتور شایستگی وی برای حضور در این پست چشم پوشی کنیم. البته وی حدود شش سال در زمان "قلم سیاه" سمت دبیری فدراسیون را بر عهده داشته و کم تجربه نیستند.

وی خاطر نشان کرد: ما پس از انتخاب و انتصاب در فدراسیون قایقرانی سه برنامه را دنبال می‌کنیم. اول: بازی‌های آسیایی اینچئون، دوم: المپیک ابرزیل و سوم اجرای برنامه های بیست ساله ی فدراسیون که از چندین سال پیش آغاز و سپری شده است.
 
حضور من، مرادی و طالبی و هر شخص تازه وارد دیگری به فدراسیون لطمه‌ای‌ وارد نمی‌کند، زیرا زیر ساخت‌های قایقرانی به دلیل حضور مربیان و کارشناسان محکم شده است و در همین راستا هر کامیابی‌ در رقابت‌های آسیایی  اینچئون باید به کارنامه دوستان عزیزی که قبل از من فعالیت‌ می‌کردند و زحمات قایقرانی را به دوش‌می‌کشیدند‌ نوشته شود و در همین جا اعلام می‌کنیم هر ناکامی قایقرانان در کره را به عهده می‌گیرم.
 
وی افزود: با توجه به نظر مساعد کارشناسان حاضر در کمیته ملی المپیک ده روز پیش از آغاز رقابت های آسیایی کره جنوبی اعزام می‌شویم تا بازیکنان با شرایط جوی و همچنین قایق‌ها هماهنگی برقرار کنند که از این جهت از زحمات مسئولان حاضر در کمیته المپیک‌سپاسگزاری می‌کنیم.
 
 در مورد تجهیزات نیز با کارخانه نانو و پلاستیک در لهستان و پرتغال مذاکره کردیم که برایمان تجهیزات آماده کنند و به کره جنوبی بفرستند اما در صورت مواجهه با هر مشکلی، تدابیری صورت گرفته تا از کشور میزبان قایق کرایه کنیم و ورزشکاران بدون هیچ مشکلی با تجهیزات مناسب در مسابقات حاضر شوند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: در رشته قایقرانی چهل و چهار ورزشکار به اینچئون اعزام می‌شوند که  سی وسه نفر آنها آقا و یازده نفر از بانوان هستند.
 
مسابقات آسیایی اینچئون اهمیت بسیاری برای ما دارد زیرا جواز حضورمان در رقابت‌های جهانی را با عملکرد مطلوب در این مسابقات کسب می‌کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: چهل ، قایقران ، اعزام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار