محرابی:

در صورت همکاری نکردن هیات استانها، تیم های رفتینگ می توانند شکایت کنند

دبیر کمیته رفتینگ قایقرانی گفت: کاپ یک کشوری رشته رفتینگ به میزبانی چهارمحال بختیاری از 15 تا 17 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

کیانوش محرابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دعوتنامه‌ای برای مسابقات رشته رفتینگ به تمامی استانهای کشور فرستاده شده که تمامی ورزشکاران و تیم های فعال در این رشته را برای حضور در مسابقات کاپ یک کشوری این رشته به ما معرفی کنند. 
 
وی افزود: مسابقات 17 شهریور ماه به میزبانی چهارمحال بختیاری و در رودخانه زاینده رود برگزار خواهد شد. 
 
محرابی در ادامه در خصوص این مسابقه گفت: رقابتهای کشوری رفتینگ از 15 تا 17 اردیبهشت ماه به عنوان کاپ یک کشوری و با تمامی  تیم های معرفی شده اجرا خواهد شد. 
 
وی در خصوص مشکلاتی که در معرفی تیم ها به هیات استانها ممکن است وجود داشته باشد گفت: ما به تمامی استانهای کشور در خصوص معرفی ورزشکاران و تیم های این رشته مکتوبات خود را اعلام کرده ایم و هیچ استثنایی برای حضور تیم ها وجود نخواهد داشت، همچنین اگر هیات استانها با تیم ها همکاری لازمه را نداشته باشند تیم ها می توانند شکایت خود را به صورت علنی به فدراسیون قایقرانی اعلام کنند. 
 
دبیر کمیته رفتینگ قایقرانی در ادامه در خصوص برگزاری کلاس داوری در این رشته افزود: از 14 اردیبهشت ماه یک دوره داوری در رشته رفتینگ را برای علاقمندان تدارک دیده شده که یک روز آن به صورت تئوری و سه روز به صورت عملی برگزار خواهد شد و تمامی تیم ها می توانند در این دوره داوری حضور پیدا کنند. 
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: محرابی ، رفتینگ ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار