سعیدی: زمان مسابقات آسیایی هنوز از سویICF اعلام نشد

ورزشکار تیم ملی روئینگ قایقرانی گفت: هر چه سریعتر با مربی اصلی تمرینات را شروع کنیم فرصت را از دست نخواهیم داد.

سیاوش سعیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من در تست گیری چند روز گذشته که برای گروه سنگین وزن برگزار شد شرکت نکردم. 
 
وی افزود: هم اکنون وضعیت خوبی دارم و در حال تمرین برای حضور  در مسابقات با قایق دو نفره جهانی و کسب سهمیه در فرانسه هستم سعیدی در خصوص مسابقات آسیایی و تاریخ برگزاری آن گفت: مسابقات آسیایی را پیش رو داریم ولی روز  و تاریخ دقیق را ICF هنوز اعلام نکرده اما در شهریور ماه برگزار خواهد شد. 
 
وی در خصوص تمرینات داخلی گفت: تا28 فروردین ماه اردوی داخلی داشتیم ولی احتمال اینکه تمدیدش کنند وجود دارد و تاکنون 9 اردوی داخلی را گذرانده ایم، ورزشکار تیم ملی روئینگ قایقرانی در خصوص رضایتش در ادامه تمرینات با جواد محمدی( کمک مربی لیو) گفت: جوادی محمدی تمرینات را از مربی می گیرد و با هم تمرین می کنیم همچنین چون سن و سال‌هایمان در یک رده سنی است با هم خوب کار می کنیم. 
 
وی در ادامه در خصوص دیدگاهش نسبت به حضور در مسابقات آینده گفت:اگر سریعتر بتوانیم با مربی اصلی(لیو) تمرینات را شروع کنیم زمان را از دست نخواهیم داد ولی در مسابقات جهانی برای کسب سهمیه بدون مربی اصلی مقداری مشکل است. 
 
انتهای پیام/ 
 
برچسب ها: سعیدی ، روئینگ ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار