اسکار طلایی اشرف در دستان یک آفریقایی

نماد پاروی طلایی اسلالوم امسال با حضور نماینده‌ای از ایران به یک پاروزن آفریقایی اهدا شد.

اسکار طلایی اشرف در دستان یک آفریقاییبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و‌ آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش رئیس کمیته اسلالوم قایقرانی ایران برای شرکت در مراسم و اهدای پاروی طلایی به بهترین قایقران رشته اسلالوم به بارسلونا سفر کرده بود.
 
سال گذشته کتایون اشرف نماد پاروی طلایی را در این مراسم کسب کرد و امسال از نماینگان بود که این نماد را به بهترین قایقران سال در رشته اسلالوم اهدا کرد.
 
کتایون اشرف رئیس کمیته اسلالوم قایقرانی در این باره اظهار کرد: پاروی طلایی در رشته اسلالوم هر ساله به بهترین قایقران این رشته اهدا می شود و امسال در شهر بارسلونای اسپانیا پاروی طلایی در بخش بهترین نماد قایقرانی به مارتین دیر از آفریقای جنوبی اهدا شد.
 
وی افزود: مارتین با کمک انجمن خیریه‌اش به آموزش نوجوانان فقید در رشته قایقرانی پرداخته است و با رساندن آنها به سطح قهرمانی و ایجاد خصایص یک ورزشکار نخبه در آنها فرصت های شغلی نیز ایجاد کرده است.
 
اشرف در ادامه تصریح کرد: مارتین دیر در حال حاضر با موفقیت توانسته دهها ورزشکار را به این سطح برساند و بیش از 8 سال است که در راه کمک به تغییر شرایط زندگی این جوانان در آفریقا کمک کرده است.
 
انتهای پیام/
 
 
 

برچسب ها: اشرف ، قایقرانی ، پاروزن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار