ساری ،

انهدام باند سارقان منزل با 48 فقره سرقت در مازندران

باند سارقان منزل با 48 فقره سرقت در مازندران شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری و به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، از عملیات ضربتی ماموران پلیس آگاهی و انهدام باند سارقان منزل با۴۸ فقره سرقت خبر داد. 

سرهنگ رستمی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان ساری و سرقت جواهرآلات و اشیاء قیمتی منزل، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان و کار‌شناسان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی رد خودروی مته‌مان را در یک فقره سرقت منزل شناسایی کردند. 

رئیس پلیس آگاهی مازندران افزود: ماموران درادامه تحقیقات موفق شدند، مخفیگاه سارقان را در یک ویلایی استیجاری واقع در یکی از شهرستان‌های ساحلی استان، شناسایی کنند. 

سرهنگ رستمی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی و تشکیل تیم‌های ویژه عملیاتی در اقدامی غافلگیرانه ضمن محاصره محل اختفای سارقان، با ورود به محل سکونت این افراد، همه سارقان به نام‌های «محمد-د»، «مصطفی-ع»، «مجتبی–ع» - «احمد-ف» و «بهروز-م» را دستگیر کردند. 

وی گفت: ماموران در بازرسی از محل اختفای سارقان موفق به کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل جواهر آلات و گوشی‌های تلفن همراه شدند. 

رستمی عنوان داشت: مته‌مان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بیش از ۴۸ فقره سرقت اعتراف کردند. مته‌مان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


برچسب ها: سارق ، منزل ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.