رئيس پليس آگاهي استان از انهدام باند هشت نفره سارقان منازل شمال شهر اصفهان و كشف 50 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، سرهنگ "ستار خسروي" گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از منازل شهروندان در شمال شهر اصفهان دستگيري عوامل اين سرقت ها در دستور كار ماموران پليس آگاهي اصفهان قرار گرفت .

وي ادامه داد: ماموران پس از انجام يكسري كارهاي اطلاعاتي و تخصصي سارقان را كه افرادي غير بومي بودند شناسايي و هنگامي كه قصد ورود به شهر اصفهان را داشتند در يك اتوبوس مسافربري دستگير كردند.

سرهنگ خسروي با اشاره به اينكه اين سارقان شبانه از چند منزل سرقت مي كردند و از اين استان خارج مي شدند اظهار داشت :اين باند هشت نفره تاكنون به 50 فقره سرقت از منازل شهروندان اعتراف كرده اند .

اين مقام انتظامي بيان داشت : در اين خصوص پرونده تشكيل و هر هشت متهم جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.

رئيس آگاهي اصفهان درپايان به شهروندان توصيه كرد: : حتي الامکان منزل خود را خالي نگذاريد و موقع مسافرت به همسايگان خود اطلاع دهيد تا مراقب منزل شما باشند، کليد منزل خود را در دسترس افراد غيرمطمئن قرار ندهيد و نسبت به تعويض قفل هايي که کليد آن ها گم شده و يا در اختيار ديگران بوده اقدام کنيد، هنگام خروج از منزل به خودروهاي متوقف و سرنشينان آن ها توجه کنيد و درصورت مشکوک بودن شماره اتومبيل را يادداشت و از طريق تلفن 110 به مرکز پليس اطلاع دهيد. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.