دانش آموزان دبيرستان غيرانتفاعي دخترانه معرفت قائمشهر از نمايشگاه توانمنديهاي صنايع كوچک مازندران درمحل شركت شهركهاي صنعتي مازندران بازديد كردند .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از ساری و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران،معاون پشتيباني و منابع انساني شرکت شهرکهای صنعتی مازندران در اين بازديد،در جمع دانش آموزان گفت:بمنظور آشنايي با مشاغل و ارتقاء آگاهي قشرجوان از توانمنديهاي واحدهاي توليدي و صنعتي ، اين بازديد انجام شد .

عابد افزود:شركت شهركهاي صنعتي،يكي از دستگاههاي مهم و تأثيرگذار در رونق اقتصادي و ايجاد اشتغال پايدار در مازندران است كه وظيفه و رسالت اجراي زيرساخت درسطح شهركها ونواحي صنعتي بمنظور استقرار واحدهاي توليدي و صنعتي را برعهده دارد .

عابد گفت:فعاليت اين شركت در حوزه اجراي طرح هاي عمراني و تكميل و تجهيز زيرساخت شامل آب،برق،گاز،مخابرات،تصفيه خانه،راه دسترسي در شهركها و نواحي صنعتي استان است .

وي خاطرنشان كرد:واحدهاي توليدي خوبي در مازندران با برند معتبر درحال فعاليت مي باشند كه بخش عمده اي از محصولات را در قالب صادرات به كشورهاي حوزه خليج فارس و آسياي ميانه صادر مي كنند .

در اين بازديد 25 نفر از دانش آموزان دبيرستان غيرانتفاعي دخترانه معرفت قائم شهر بهمراه مدير و معاون ، از نمايشگاه توانمنديهاي واحدهاي توليدي و صنعتي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي مازندران بازديد كردند .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: قائمشهر ، صنایع ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.