منتخبین 25 روابط عمومی برتر کشور در دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان، دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران که با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از استادان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی، در مرکز همایش های بین المللی المپیک با قرائت پیام قرائت پیام وزیر ارشاد توسط حسن بشیر، استاد ارتباطات بین الملل و دبیرکمیته علمی کنفرانس در قالب مراسم افتتاحیه آغاز به کار کرد منتخبین 25 روابط عمومی برتر کشور در موضوعات نوینی همچون طراحی نرم افزار جامع مدیریت عملکرد و دیپلماسی شهری، حوزه هایی چون کمپن،مسئولیت اجتماعی،فرهنگ سازی،ارتباطات آنلاین،ارتباطات رسانه ای،مدیریت رویداد،انتشارات و بخش حامیان تقدیر شدند.

مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان یکی از منتخبین در حوزه دیپلماسی شهری بود که صبح امروز به عنوان رتبه برتر معرفی و تقدیر شد.

حجت الاسلام شهیدی،مشاور رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید کشور به عنوان مقام مدعو سخنران این کنفرانس بین المللی با رویکرد آینده پژوهی روابط عمومی با تاکید بر ایران 1404در مراسم افتتاحیه بود.

دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از استادان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی، در دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با موضــوع آينــده  پژوهـي روابطعمـومي با تاکيد بر ايران 1404 امروز ششم دیماه در مرکز همایش های بین المللی المپیک در حال برگزاری است.

اين کنفرانس با حضور اساتيد و چهره هاي برتر روابط عمومي، علوم ارتباطات و فناوري اطلاعات تشکيل ميشود، به بحث و تبادل نظر و نمايش چالشها، موفقيتها و مقابله با برخي از مسائل موجود و در حال ظهور پيش روي صنعت روابطعمومي ميپردازد.

شــاغلان و مشـــاوران روابطعمـومي اعم از مديران و کارشناسان صنعت تبليغات و بازاريابي، ارتباطگران و روزنامهنگاران، مديران خدمات مشتريان، مديران توسعه کسب و کار در دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران گردهم آمدند تا با يادگيري اسـتراتژيهاي مختلف ارتباطي، راهبردهاي جديـدي براي پيـشــبرد فعاليــتهـاي حرفهاي و سازماني با رويکرد «آينده پژوهي روابطعمومي» و مسئوليتپذيري اجتماعي را آموزش ببینند.

کنفرانس بينالمللي روابطعمومي ايران(ICPR) از سال 1383 توسط موسسه کارگزار روابطعمومي (KPRI) براي شاغلان روابطعمومي ايران طراحي شده است که به آخرين مباحث حوزه صنعت روابطعمومي ميپردازد و همه ساله با همکاري مستقيم دانشگاههاي معتبر ارتباطات و روابطعمومي، سازمانها و شرکتهاي دولتي و خصوصي برگزار ميشود.

برنامه يکروزه کنفرانس بينالمللي روابطعمومي ايران با حضور سخنرانان کليدي به شرکتکنندگان اين فرصت را ميدهد تا از يک رويداد الهام بخش و تعاملي به منظور افزايش مهارتهاي خود استفاده کنند

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.