وظیفه ما در جنگ نرم وحدت و همدلی و دوری از سستی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رییس دانشگاه مازندران با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی که دشمنان حق ملت ایران را به رسمیت شناختند و اعتراف به تجاوز کردند گفت: نفوذیان از فکر و ذکر مردم غافل نبودند و در نهایت در انجام نقشه های خود موفق عمل نکردند.

سید خلاق میرنیا افزود: دشمنان در این مرحله عملیات فرهنگی، اعتقادی و آموزشی را پیش گرفتند، لذا باید پایه های فرهنگی، اعتقادی و آموزشی را سست و بی اساس گردانند، به تدریج پخش گرد سستی، خود کم بینی، بزرگ بینی دشمن، بی دینی، بی هویتی و تاریخی در سر لوحه کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: سربازان واقعی و مدافعان حقیقی انقلاب به نظام کسانی هستند که در این مراکز تربیت می شوند و هویت می گیرند، روی پای خود ایستادن را می اموزند و به تولید ثروت از طریق علم می اندیشند.

رییس دانشگاه مازندران یادآور شد: اگر علم بتواند ثروت تولید کند این ملت به نفت احتیاح نخواهند داشت. میرنیا گفت مخالفان ما برای ما دام پهن کرده اند که سربازان واقعی نتوانند میدان علم و تکنولوژی را به دست گیرند و با دادن امتیازات فراوان ، نخبگان را جذب و عده ای را در داخل مشور بمباران فرهنگی میکنند تا بی انگیزه شوند و به مقصد نرسند.

میرنیا افزود: سستی و بی توجهی در این امر از هیچ کس قابل قبول نیست و اسم رمز ما در این میدان جنگ نرم که دشمن صحنه آرایی کرده است را کار ، تلاش، تولید ، وحدت و همدلی و دوری از سستی است.

به گفته وی؛ ایجاد هر زمینه ای که بخواهد منجر به تضعیف به آموزش و پژوهش گردد ، قاطعانه اعلام میدارم که در این میدان ، هیچ کس و هیچ چیز جز خداوند، قانون و مصلحت دانشگاه بر افکار و تصمیمات من تاثیر گذار نخواهد بود.

در پایان، سید خلاق میرنیا هریکندی برای دومین بار در حکمی از سوی فرهادی وزیر علوم به سمت رییس دانشگاه مازندران به مدت چهار سال درآمد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ساری ، وحدت ، همدلی ، جنگ ، نرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.