فردي که به بهانه کمک به سالمندان در هنگام دريافت وجه از دستگاه هاي خودپرداز از حساب آنان سرقت مي کرد،با تلاش ماموران پليس آگاهي بابل دستگير شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ فرمانده انتظامي شهرستان بابل گفت: درپي مراجعه افرادي سالمند به پليس آگاهي بابل مبني بر سرقت از حساب بانکي آنان توسط فردي ناشناس موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت .

سرهنگ جعفري افزود:ماموران با بررسي هاي همه جانبه واقدامات فني و پليسي،متهم به نام غلامرضا – ب شناسائي و در اقدامي عملياتي دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل تصريح کرد:متهم با پرسه زدن در جلوي بانک ها به بهانه کمک به سالمنداني که توانائي برداشت وجه از دستگاه هاي خودپرداز را نداشتند،در اقدامي حيله گرانه،کارت هاي باطله اي که قبلا تهيه کرده بود را در داخل دستگاه خودپرداز قرار داده و سپس به بهانه ضبط کارتشان توسط دستگاه،کارت عابر متعلق به افراد سالمند را سرقت و با رمزي که در اختيار وي قرار داده بودند از حساب آنان برداشت کرده بود .

جعفري افزود: متهم در بازجوئي ها تاکنون به هشت فقره سرقت حساب افراد سالمند با اين روش اعتراف کرد .

وي از شهروندان خواست از قرار دادن رمز کارت عابر خود در دستر افراد ناشناس خودداري کنند و در صورت مواجهه با چنين افراد سريعا مراتب را به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اعلام کنند .

انتهای پیام/ز

برچسب ها: سرقت ، سالمند ، پلیس ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.