بیش از 400 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زا به مازندران اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ استاندار مازندران در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال در سالن شماره یک استانداری مازندران از بانک‌های عامل خواستار شرایط پرداخت تسهیلات با بهره پایین به طرح‌های متقاضیان بهزیستی و کمیته امداد شد.

فلاح جلودار گفت: برای تقویت تولید و اشتغال این میزان سرمایه در نظر گرفته شد و باید این میزان برای جذب و توسعه تولید و ایجاد اشتغال مازندران در امسال اختصاص یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران هم در این نشست بابیان اینکه بانک‌ها از ایجاد سرمایه‌گذاری خیلی استقبال نمی‌کنند، گفت: بانک‌ها باید بخش‌هایی که نیاز به سرمایه در گردش دارند را مشخص کنند.

دلاور حیدر پور سهمیه بخش کشاورزی را ۱۰۴ میلیارد تومان بیان کرد که در ۱۰ بانک توزیع می‌شود، اظهار داشت: پس از تعیین سهمیه ۱۹۴ طرح با ۱۰۷ میلیارد و ۷۴۷ میلیون تومان به بانک‌ها معرفی شد تا برای قابلیت دریافت تسهیلات موردبررسی قرار گیرند.

وی بابیان اینکه طرح‌های معرفی‌شده بانک‌ها پس از بررسی تسهیلات دریافت می‌کنند، تصریح کرد: هفت طرح در بانک‌ها موردبررسی قرارگرفته و به کمیته‌ها برای عقد قرارداد ارائه‌شده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.