ابي کفتار سارق حرفه ای اموال داخل خودرو دستگير شد.

به گزارش به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری و به نقل از پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان جويبار گفت: ابي کفتار سارق حرفه اي اموال داخل خودرو با تلاش بي وقفه ماموران انتظامي جويبار دستگير شد .

سرهنگ رضا زاده گفت:در پي وقوع چندين فقره سرقت وجه نقد از داخل خودرو در شهرستان جويبار موضوع در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرارگرفت .

وی تصریح کرد:در اين سرقتها،سارق معمولا اقدام به سرقت از خودروهائي کرده بود که پس از مراجعه به بانک ها وجه نقد يا اموال خود را در داخل خودروهايشان جا گذاشته بودند .

رضا زاده افزود:ماموران با بکارگيري منابع اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي فردي به نام فرهاد – الف معروف به ابي کفتار اهل وساکن استان کرمانشاه که داراي سابقه کيفري بوده مظنون شده و وي را در عملياتي ضربتي دستگير کردند .

فرمانده انتظامي جويبار تصریح کرد:متهم که انتخاب سوژه هاي خود از جلوي بانک ها در فرصتي مناسب اقدام به سرقت کرده بود در بازجوئي ها تاکنون به 7 فقره سرقت با همدستي فردي به نام م- ر اعتراف کرد.

سرهنگ رضا زاده گفت:متهم و همدست وي که در ادامه اين عمليات دستگير شد، پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و تحقيقات پليس در اين زمينه همچنان ادامه دارد.

وي در خاتمه از شهروندان خواست:از نگهداري اموال و اشياء قيمتي نظي وجه نقد،طلاجات و... در داخل خودرو خود داري کنند وبه هنگام حمل هر گونه شيء قيمتي حتما مراقب اطراف خود باشند تا طعمه افراد فرصت طلب نشوند .


انتهای پیام/گ


برچسب ها: سارق ، پلیس ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.