مردم اصفهان می توانند هندوانه شب یلدای خود را با قیمت 2هزارو 200 تومان در میدان میوه و تره بار و با قیمت 3000 تومان در بازار خریداری نمایند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ نائب رئیس اول اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان با اعلام قیت میوه های شب یلدا گفت: مردم اصفهان می توانند در شب یلدا میوه ی خود را با نظارت اتحادیه و تیم بازرسی ، اتاق بازرگانی و مجموعه امور صنفی با قیمت ثابت و منصفانه ای در بازار میوه و تره بار خریداری نمایند.

محمد صادق ریاحی با تکذیب شایعه ی قیمت 7000 تومانی هندوانه در برخی از نقاط اصفهان افزود: هندوانه یکی از اقلام مصرفی شب یلدا می باشد که امسال به دلیل بارندگی و سیل در برخی مناطق افزایش قیمت را در بر داشته است اما در میدان میوه و تره بار با قیمت 2 هزارو 200 تومان و با 30 درصد افزایش توسط مغازه داران به فروش خواهد رسید.

وی درخصوص قیمت دیگر میوه های مصرفی بیان کرد: سیب درختی با 2 هزارو 500 و 2 هزارو 800 تومان ، خرما خرک با 18 هزار تومان ، نارگیل با 2 هزارو 500 و 2 هزارو 800 تومان و موز با 3 هزارو 200 تومان قیمت در میادین میوه و تره بار و با سی درصد افزایش قیمت در بازار به فروش می رسد.

نائب رئیس اول اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان نظارت جدی و همگانی با همکاری اتحادیه و تیم بازرسی ، اتاق بازرگانی و مجموعه امور صنفی را از برنامه های شاخص در این ایام عنوان کرد و خاطر نشان کرد: با متخلفین در امر قیمتها به شدت برخورد خواهد شد و مردم هم می توانند در صورت مشاهده تخلف و افزایش قیمتها با شماره 35728160 تماس حاصل نمایند و مراتب را به اتحادیه گزارش کنند. 


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.