مدیر امور آبفای ابهراز تعویض 650 دستگاه کنتور خراب طی 8 ماهه نخست سال جاری درامور آبفای ابهر خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ اسماعیل خلجی مدیر امور آبفای ابهر به تعویض کنتورهای خراب این امور اشاره کرد و گفت : پس از تعویض 650 دستگاه کنتور خراب در امور آبفای ابهر بیش از 3 هزار کنتور دستگاه خراب نیز وجود دارد که در برنامه بلند مدت این امور جهت تعویض قرار دارد .

وی افزود : در سال جاری 520 فقره انشعاب آب به متقاضیان ابهری واگذار شده است که کل انشعابات آب در این امور به 35 هزار و 400 فقره رسیده است .

مدیر امور آبفای ابهربه واگذاری انشعاب فاضلاب هم اشاره و اضافه کرد:240 فقره انشعاب فاضلاب به متقاضیان واگذار شده است که جمعا 8 هزار و 200 فقره انشعاب فاضلاب در امور آبفای ابهر واگذار شده است .

خلجی حجم فاضلاب جمع آوری و تصفیه شده در امور آبفای ابهر را بیش از 2 میلیون متر مکعب عنوان کرد .

وی به کشف انشعابات غیرمجاز هم در امور آبفای ابهر اشاره کرد و گفت : طی 8 ماهه نخست سالجاری 66 فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی که 60 فقره آن به مجاز تبدیل شد ه است .

مدیر امور آبفای ابهر گفت : با همت اکیپ امداد این امور رفع حوادث شبکه فاضلاب 132 مورد،رفع حوادث انشعابات 14 مورد ، 109 فقره رفع حوادث شبکه توزیع ، تعمیر 13 عدد از شیرآلات شبکه اصلی ، 1008 مورد رفع حوادث اتفاقات و رفع حوادث خطوط انتقال 4 مورد در 8 ماه نخست سالجاری در اسرع وقت مرتفع گردیده است .

خلجی با اشاره به مشارکت مردم در توسعه شبکه فاضلاب افزود : توسعه شبکه فاضلاب به طول 90 متر واقع در کوچه ابهر با مشارکت اهالی و همکاری امور آبفای ابهر محقق شده است .

وی تصریح کرد : بررسی و امکان سنجی و ایجاد زیرساخت های واگذاری انشعابات مساکن مهر ابهر به تعداد 400 فقره در دست اقدام است .

انتهای پیام/ش

برچسب ها: تعویض ، کنتور ، آبفا ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.