با اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعی در شهرستان نور 4کيلو و885 گرم مواد مخدر کشف و 28 عامل افيونی در اين شهرستان دستگير شدند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛  فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت : به منظور ارتقای امنيت اجتماعی و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان طرح پاکسازی مناطق آلوده در اين شهرستان به مرحله اجرا درآمد .

سرهنگ علی اوسط گرجی پور افزود : در اجرای اين طرح ، ماموران با بکارگير منابع اطلاعاتی موثق به شناسائث ودستگيرث 28 نفر از خرده فروشان مواد مخدر در اين شهرستان شدند .

وی گفت : ضمن هماهنگی با مراجع قضائی در بازديد از محل های آلوده به مواد مخدر و اسکان اين عاملان سودجوی مواد مخدر 4 کيلو و885 گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد .

سرهنگ گرجی پور در ادامه با اشاره به اين که ، برای مقابله با پديده شوم اعتياد ، اولين و موثرترين اقدام در جهت پيشگيری از ابتلای جوانان کنترل والدين بر رفتار فرزندان است ، خاطر نشان کرد : يقينا برقراری روابط دوستانه و آگاهانه والدين با فرزندان و توجه به نيازها و اقتضائات سنی جوانان می تواند از انحراف آنها به طرز جشمگيری پيشگيری کند .

وی از شهروندان خواست : برای داشتن محيطی امن وجوانانی سالم با پليس همکاری کنند و هرگونه اطلاعات واخباری را به مرکز فوريتهای پليسی 110 اعلام کنند .

انتهای پیام/ی

برچسب ها: اجرای ، طرح ، پاکسازی ، مناطق ، آلوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.