قرارداد 130 میلیون تومانی با اساتید و دانشجویان صاحب نظر در مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر آمل منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری نائب رئیس شورای اسلامی شهر آمل در این کارگاه به نقش مرکز پژوهش شورای اسلامی شهر آمل در احیاء بافت های فرسوده اشاره کرد و گفت: مرکز پژوهش ها برای نخستین بار در سطح شوراهای اسلامی این شهر تاسیس و محلی برای مطالعه و تحقیق ایده های مرتبط با شهر است.

مسعود تسلیمی از عقد قرارداد 130 میلیون تومانی تحت عنوان قرارداد پژوهشی با اساتید و دانشجویان صاحب نظر در مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر آمل خبر داد و افزود: در این مرکز کمیته های مختلفی متشکل از اساتید مرتبط با موضوعات مختلف شهری فعال هستند و یکی از نتایج آن موفقیت در جذب مشارکت های مردمی است.

وی با بیان اینکه عملکرد شهرداری ها در سنوات گذشته در بازآفرینی و بهسازی بافت های فرسوده تاثیرگذار است گفت:امروز تعامل شورای اسلامی شهرها با دانشگاه ها می تواند بسیاری از چالش های آزمون و خطای مدیریت شهری را از بین ببرد.

تسلیمی عدم ارتباط شهرداری های کشور با دانشگاه ها را ناشی از ضعف ساختاری و محدودیت های قانونی عنوان کرد و گفت: ارتباط کنونی شهرداری ها با دانشگاه ها ناشی از روحیه و دغدغه شورا و شهرداری است در حالی که قانون شهرداری ها بسیار قدیمی بوده و اصلاح خاصی تاکنون بویژه در ارتباط با مراکز علمی نداشته است.

انتهای پیام /ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.